Gå til innhold

Til dere som er sykepleiere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noengang opplevd at menn har fått reisning når dere skal stelle de?

Er ikke noe jeg tenner på, men bare lurer.



Anonymous poster hash: 98a77...04c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke sykepleier men har jobbet som ekstrahjelp, og jeg har opplevd det ja.



Anonymous poster hash: d4e11...454
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleierstudenter blir "lært opp til" at det nødvendigvis ikke er seksuelt, mer en refleks og noe som fort kan skje. Da skal man legge et håndkle (e.l.) over og gjøre noe annet mens man venter på at den "går ned".



Anonymous poster hash: ef766...8ad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er mann, og ja det har også skjedd meg og. Det var det flaueste øyeblikket jeg noengang har natt i hele mitt liv.

Ved siden av meg sto to unge damer, den ene en sykepleier, og den andre en sykepleierstudent. hun skulle få en eller annen opplæring, så mens de drev på så våknet junior til liv (og det var ikke bare litt) Jeg hadde bare lyst til og synke ned i et hull.



Anonymous poster hash: 98a77...04c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som assistent på et gamlehjem, og da skjer det ofte at de får reisninng når jeg driver med stell/dusjing. Lager ikke noe stor sak ut av det.



Anonymous poster hash: 93e51...79e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisning kommer og går, og behøver ikke være knyttet til seksuell opphisselse eller forventning.

For helsepersonell er det helt uproblematisk om pasienten får reisning.

Men fordi noen pasienter blir flaue, er det vanlig å dekke litt til.



Anonymous poster hash: c3a84...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som sykepleier i noen år og ja det er ganske så vanlig og man legger bare noe over.

Men det var en gang jeg måtte vaske en som fikk reisning, og jeg tuller ikke, penisen var som en underam! :O

Lang og tykk! Aldri sett noe liknende, må si det var litt surt å måtte legge noe over den :(

Brukte nok 10 sekunder lenger på å dekke den til en vanlig *flaut*, men jobbet videre uten noe problem.



Anonymous poster hash: ee4ce...e2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

For å si det sånn... det er så mange deilige sykepleiere i Norge at noe annet en stiv kuk ville være unormalt.

Så all ære til dere sykepleiere ! Dere er fantastisk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har jeg opplevd mange ganger. Er som de andre sier, bare å dekke over og gjøre noe annet menst man venter. Om personen blir flau kan man eventuelt si at det går fint, og at det ikke er første gang det skjer :)



Anonymous poster hash: 65152...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som sykepleier i noen år og ja det er ganske så vanlig og man legger bare noe over.

Men det var en gang jeg måtte vaske en som fikk reisning, og jeg tuller ikke, penisen var som en underam! :O

Lang og tykk! Aldri sett noe liknende, må si det var litt surt å måtte legge noe over den :(

Brukte nok 10 sekunder lenger på å dekke den til en vanlig *flaut*, men jobbet videre uten noe problem.

Anonymous poster hash: ee4ce...e2b

"...penisen var som en underam!"

Er du veterinær med spesialisering i hestemedisin?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om noen eldre damer som jobbet i helsevesenet som pleide å smelle/klappe med håndflaten hardt over penishodet så den skulle legge seg hvis de opplevde erigerte peniser. Forøvrig er det ganske vanlig å oppleve at menn i alle aldre får erigerte peniser når man steller dem, men ikke noe man bryr seg spesielt om etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en sykepleier kompis som forteller at de pleier å knipse på penis slik at den ikke blir erigert lenger. Syns det høres slemt ut. Hva med at folk får ha stiverten sin i fred ?



Anonymous poster hash: 3c4a4...590
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...