Gå til innhold

Vondt når han masserer klitten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 26 år som kanskje er litt prippen, hvem vet... I alle de årene jeg har hatt sex, har en gutt aldri fått det til å gå for meg!
Jeg har null problemer med å få orgasme, men da bare klitorisorgasme og kun ved egen hjelp. Om en gutt skal prøve, får han det aldri til. Det blir bare vondt, rett og slett fordi jeg har en veldig følsom klitt og det bare er millimetre forskjell på hvor fingeren er plassert som avgjør om det er vondt eller godt.

Jeg synes det er litt flaut å si at jeg ikke får det til å gå når han iherdig prøver å få det til. Jeg har en gutt jeg har sex med nå for tiden, han roterer fingrene over hele klitten for å få det til å gå for meg, men det resulterer bare i at det gjør vondt. Litt usikker på om jeg kan si det til han..? Jeg har i allefall sagt ifra om at jeg liker å gjøre det selv, noe han liker, så det gjør jeg når anledningen byr seg. Men så er problemet: Jeg får det ikke til å gå mens jeg har han inn i meg og jeg får heller ikke vaginal orgasme! Jeg kjenner utrolig lite når vi har sex til tross for en av de største penisene jeg har vært borti, jeg kjenner liksom bare ved inngangen og når han bunner meg, men når han bunner så blir det bare vondt - det også. :(

Noen tips til en fortvilet jente? Utrolig kjedelige greier, vil jo gjerne komme.



Anonymous poster hash: cdbe7...712
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første må du si fra til han hvordan du liker klitorismassasje, han vet ikke hvordan det føles for deg. Å ikke få vaginalorgasme er ikke uvanlig, og ikke alle liker å bli bunnet. Dere må prøve dere frem og se hva som fungerer for dere, og dette går ikke uten kommunikasjon.

Anonymous poster hash: d503a...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell ham hvordan du vil berøres. Med min beskjedne erfaring med kvinner har jeg funnet ut at kvinner liker forskjellige typer berøringer. Noen liker det hardt på klitoris, og noen veldig svakt. Noen liker det rett ovenfor selve klitoris og noen synes klitorisberøring er helt unødvendig...



Anonymous poster hash: f2578...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo gjerne si ifra, men når jeg selv til tider har vansker med å finne punktet det gjør godt på, hvordan i all verden skal HAN klare å finne det...? Er jo litt redd for at han ikke skal føle at han strekker til uansett hvordan han gjør det om du skjønner. :)



Anonymous poster hash: cdbe7...712
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å legge noe imellom? Er selv veldig følsom, og onanerer ofte gjennom trusa faktisk :)

Eller prøv stillinger hvor det er enkelt for deg å stimulere deg selv samtidig som han er inni deg? Min favoritt er i skje-stilling - altså på på siden bakfra. Da treffer penis annerledes inni meg også, stimulerer g-punktet tror jeg? Og kan hjelpe til selv underveis :)



Anonymous poster hash: df26f...f8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd forskjellige stillinger, mange gjør bare vondt. Jeg prøver også å stimulere meg selv så ofte som mulig, men får det bare ikke til å gå! :(

Hvordan reagerer forresten menn på at kvinnen blir ekstremt våt, og det ved bare å tenke på sex? Jeg blir overrasket over hvor våt jeg blir, skjemmes nesten...

Anonymous poster hash: cdbe7...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd forskjellige stillinger, mange gjør bare vondt. Jeg prøver også å stimulere meg selv så ofte som mulig, men får det bare ikke til å gå! :(

Hvordan reagerer forresten menn på at kvinnen blir ekstremt våt, og det ved bare å tenke på sex? Jeg blir overrasket over hvor våt jeg blir, skjemmes nesten...

Anonymous poster hash: cdbe7...712

Jeg tror kanskje du stresser for mye med å komme. Konsentrer deg om å nyte, si ifra hvis det gjør vondt og ikke stress med å komme, dette krever at du er avslappet.

De fleste menn liker at kvinnen er våt, dette er normalt og ingenting å skamme seg over.

Anonymous poster hash: d503a...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett, jeg stresser veldig med det... Vil så gjerne, jeg vet jo jeg får det til alene, men får det bare ikke til med han! Eller med andre menn for den del.

Er heller ikke blitt helt trygg på han, vi har bare holdt på et par måneder og hatt sex kanskje 10-15 ganger. Så får bare håpe at det går seg til etter hvert, bare ta tiden til hjelp. :)



Anonymous poster hash: cdbe7...712
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lettere sagt enn gjort, men prøv å la være å tenke på å komme :)

Lek og ha det gøy sammen, utforsk og prøv forskjellige ting. Prøv gjerne ting på nytt også, for det kan plutselig kjennes annerledes når en annen dag. Og når fokuset er flytta og en slapper av i senga så har orgasmen det med å snike seg innpå når en minst venter det ;)



Anonymous poster hash: df26f...f8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har det faktisk akkurat sånn som deg.

er veeldig følsom selv, og er bare visse steder det gjør godt, og andre gjør vondt.

Jeg pleier rett og slett bare å styre hånda hans dit det er godt, også holder han seg på det stedet til jeg kommer.



Anonymous poster hash: 6c325...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også får vondt vist han gjør det for hardt..Så jeg har bare veiledet han hvordan jeg liker det, og gitt uttrykk for ubehag når det har vært ubehagelig. Så nå funker det veldig bra :)

Jeg også var i et langvarig forhold uten å få orgasme. Gikk 8 år før jeg endelig fant ut hvordan jeg skulle få det til. Ble slutt etter 9 år :P

Han jeg har nå får jeg orgasme hver gang, men jeg har lært kroppen min å kjenne også.

Vist du prøver å sitte oppå, så beveger du deg sånn at du stimulerer klitorisen samtidig. Jeg får orgasme på den måten, og bestemmer jo selv tempo og bevegelsene.

Første gang jeg fikk orgasme med sammleie var at han lå oppå meg, men da tett inntilmeg så klitorisen ble stimulert.

Han jeg har nå er også flink å gi meg orgasme når han slikker. Der også var det ubehagelig i begynnelsen til han lærte meg å kjenne. Nå får jeg orgasme med han fingrer meg samtidig som han slikker meg og stimulerer klitoris med tunga, men da ikke så hardt.

Så veilede han, så går dette bra skal du se :)



Anonymous poster hash: ef2c4...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Vi har hatt en del sex siden hovedinnlegget, og jeg har vært veldig nærme orgasmeved at han fingrer meg vaginalt mens jeg tar meg av klitten, men også når vi har sex. Men det har enda ikke gått for meg, dessverre.

Nå er dette en mann som er ekstremt vár på kritikk så jeg har ikke sagt så mye til han enda, annet enn hvis det gjør vondt så sier jeg bare at han må være forsiktig, noe han da blir. Og det er jo et skritt i riktig retning! :) så får vi heller bare ta det litt etter litt. Han er vant med en eks som var veldig sur og kranglete, så ved det minste hint av kritikk (han ser på det meste som kritikk, gammel vane) så er klørne ut og han går i angrepsposisjon. Så da får vi heller ta små skritt. Så lenge det er i riktig retning så er små skritt bare positivt.

Takk igjen for svar :)

Anonymous poster hash: cdbe7...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også være at du har tilbakevendt livmor...

Anonymous poster hash: 20d11...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...