Gjest Aero Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Musikk til step/aerobic, jogging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Galaxia - Simply The Best September - La La La (never give it up) Karaya - She Moves Starsplash - Travel Time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aero Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Galaxia - Simply The Best September - La La La (never give it up) Karaya - She Moves Starsplash - Travel Time Og dette er en av grunnene til at jeg ALDRI kommer til å trene på et sånt treningsstudio!! Herremingud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 * dytter mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Skal du bli dyttejente når du blir stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Survivor- Eye of the tiger Michael Jackson- Thriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 1. mai 2004 #8 Del Skrevet 1. mai 2004 Dytter litt mer jeg også... Men er det ingen som har tips om aerobic/trenings musikk med mer fart i ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. mai 2004 #9 Del Skrevet 2. mai 2004 September - La La La (never give it up) Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. mai 2004 #10 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med N.E.R.D- She wants to move ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. mai 2004 #11 Del Skrevet 2. mai 2004 Eller: Widelife feat. Simone Denny- All things Tempo, tempo!! ...all things just keep getting better!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2004 #12 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med N.E.R.D- She wants to move ? Den er rå! Jeg er storforbruker av musikk til trening. Men det går mye til saltrening og programopplegging. Til dette trenger jeg spesielle pulser som jeg bruker til ulike ting, styrke, smidighet og kondisjon. Jeg har hatt all mulig slags musikk og alt passer til noe, trikset er å finne hva som passer til hva. Jeg har hatt alt fra Morten Abel til Dean Martin, musikk fra Fab5, obskure DJ-mixer lastet ned fra nettet og gammel rock'n roll. Anastacia har mye bra, både den siste platen og den forrige og Gearge Michael har alltid noe å by på. Til spinnning er det mye bra remixer av alle slag, masse fjortislåter med høy puls, men pørv også noe tyngre musikk med lavere puls, fin til "oppoverbakker". Til jogging og gåing og stavgang, finn den musikken som passer din rytme. Til styrke inne, bruker jeg mye heavyballader. Tunge, taktfaste låter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. mai 2004 #13 Del Skrevet 2. mai 2004 musikk fra Fab5 Widelife feat. Simone Denny- All things = rå remix av temalåta til Fab5! Masse rytme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 2. mai 2004 #14 Del Skrevet 2. mai 2004 Tusenfryd: Tips om heavy rock med masse rytme! (Til styrke) Sjekk ut Nickelback feat. Kid Rock- Saturday night`s alright for fighting. Blåser ut trommehinnene mine med den akkurat nå. Takker den som fant opp øreplugger og gjorde det mulig for heavyrockelskende småbarnsmødre å digge litt!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. mai 2004 #15 Del Skrevet 2. mai 2004 En type musikk som får meg til å "ta'n helt ut" på treningssenteret er hvis de spiller Stereo MC med "Connected". Gammel sang men er bra helt råååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. mai 2004 #16 Del Skrevet 3. mai 2004 Digger <Darude's, sandstorm> når jeg er på spinning, og safri-duo når jeg er på step timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå