Gå til innhold

Sex i søvne ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg la meg flere timer senere enn min kone. Når jeg endelig hadde lagt meg la jeg meg inntil min kone og kysset henne på brystene. Det hele utartet seg til at jeg trodde hun våknet og ble med på leken.. jeg fingret henne, hun runket meg, og vi endte opp med å pule i ulike stillinger.Tror vi hadde sex i over 1 time.. Hun var ikke våken til å begynne med men jeg trodde hun var våken etter hvert. I dag vet hun ingenting om noen ting og tror jeg lyger/tuller med henne når jeg forteller hva vi har gjort :)

I perioder er hun aktiv med å snakke/gjøre ting i søvne. Noen ganger tror jeg hun er våken, andre ganger vet at hun ikke er tilstede.... Det har aldri vært seksuelt før i natt.

Da vi snakket om det i dag så spurte jeg henne om hun ikke kunne "kjenne" at vi hadde pult, tenkte kanskje at hun var litt sår eller kunne ane noe.. Det kunne hun ikke. Kanskje hun ikke kjenner noe siden jeg brukte litt glidemiddel..Så hun vet ikke om hun tror meg. Vi har forresten en avtale at vi kan vekke hverandre med sex, så her er det ikke snakk å utnytte noen som ikke er bevist :)

Noen andre som har blitt fortalt at de har hatt sex i søvne eller har hatt sex med noen som sover ?

Uansett, veldig hyggelig var det :)



Anonymous poster hash: 93fe8...716
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har hatt det flere ganger! Er som regel at enten jeg eller kjæresten våkner iløpet av natta, begynner å kose med den andre, og ved flere anledninger har vi bare rotet i halvsøvne. Vi våkner jo til iløpet av akten, men jeg vil ikke si at jeg er 100% våken hver eneste gang.Det er et par ganger jeg har våknet morgene etter, tenkt noe ala "jøss, jeg hadde den rare sexdrømmen i natt" før det går opp for meg at jeg har hatt sex. Pleier å spørre typen dersom jeg er virkelig usikker :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av oss kan jo gjerne starte mens den andre sover, men tror ikke det har skjedd at den som sov ikke har våknet underveis. Det nærmeste jeg kan komme på var en gang jeg sleit skikkelig med søvn, og hadde tatt en sovetablett før jeg la meg, og mannen begynte å kose og jeg var jo med etter beste evne for jeg ville jo jeg også, men faen.. Føltes mer som om jeg så på at han hadde sex med noen som så ut som meg, enn at jeg ble pult liksom :ler: Men sex som starter i søvne er jo mest bare digg da, som regel :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Å bli vekket av sex er noe av det beste som finnes! Men jeg bråvåkner alltid, han er rimelig stor og det er alltid vondt de første sekundene uansett hvor kåt jeg er, så har aldri opplevd å sove gjennom selve akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å høre at det er flere som har det sånn :)

Vi kan begge våkne av at vi har sex, men det er umulig å vite hvem som begynte.

Men tror vi har til gode å sove oss igjennom hele greia ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...