AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 I går gikk dagen min ut på å slappe av på sofaen med typen, siden det var en lørdag. Jeg har ikke gjort noe spesielt som kan gjøre det slik. I dag våknet jeg av at jeg var drit støl og kroppen var uggen. Støl i arm og bein og rumpe. Haha, men det er vondt å være støl... Gikk å la meg fordi jeg fikk så vondt i hode... Har ikke spist noe særlig i dag bare blitt en pannekake og en brødskive. Det kan også ha en god grunn til jeg har vondt i hode. Men jeg skjønner ikke hvor stølheten kommer fra... Også fikk jeg mensen for 7 dager siden. Jeg blødde mye den første dagen og det stoppa opp 2 dagen, også nå har det bare kommet av og til hele tiden. Litt irriterende. Men nå håper jeg at dt ikke er sånn i morgen fordi jeg skal på jobb. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 06cbf...e06
Frøken Fips Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje du brygger på influensa. Eller har lagt litt galt når du sov. Prøv å få i deg noe godt å spise og mye vann og se hvordan formen er imorgen. God bedring 😊
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Hadde influensa for ikke så veldig lenge siden. Så samboer hadde det for 2 uker siden. Så tenkte jeg var ferdig med det på lenge. Anonymous poster hash: 06cbf...e06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå