Gå til innhold

Støl og helt dårlig.


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går gikk dagen min ut på å slappe av på sofaen med typen, siden det var en lørdag. Jeg har ikke gjort noe spesielt som kan gjøre det slik. I dag våknet jeg av at jeg var drit støl og kroppen var uggen. Støl i arm og bein og rumpe. Haha, men det er vondt å være støl...

Gikk å la meg fordi jeg fikk så vondt i hode... Har ikke spist noe særlig i dag bare blitt en pannekake og en brødskive. Det kan også ha en god grunn til jeg har vondt i hode. Men jeg skjønner ikke hvor stølheten kommer fra...

Også fikk jeg mensen for 7 dager siden. Jeg blødde mye den første dagen og det stoppa opp 2 dagen, også nå har det bare kommet av og til hele tiden. Litt irriterende. Men nå håper jeg at dt ikke er sånn i morgen fordi jeg skal på jobb.

Noen som vet hva det kan være?



Anonymous poster hash: 06cbf...e06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har garantert trent i søvne!

Skrevet

Kanskje du brygger på influensa. Eller har lagt litt galt når du sov.

Prøv å få i deg noe godt å spise og mye vann og se hvordan formen er imorgen. God bedring 😊

Skrevet

Hadde influensa for ikke så veldig lenge siden. Så samboer hadde det for 2 uker siden. Så tenkte jeg var ferdig med det på lenge. :P



Anonymous poster hash: 06cbf...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...