Gå til innhold

Blowjob


Gjest diingo

Anbefalte innlegg

I mine tidligere forhold gjord jeg faktisk aldri dette! Jeg var riktig nok ung og syntes det hørtes forferdelig ekkelt ut. Etter at jeg fikk en ny kjæreste for nesten et år siden prøvde jeg det ut en gang vi begge var full, og fikk verdens beste respons. Han kunne ikke takke meg nok og jeg tenkte: jøye meg, dette må jeg visst gjøre oftere, ikke var det så gale heller..

Men, det er en og to ting jeg forsatt er lite konfortabel med.

1) Etter jeg har gitt han en blowjob så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg føler det blir rart å kysse han siden jeg liksom nettopp har vært der nede. Det jeg gjør er at jeg kysser han opp etter magen og rundt om for å "drøye tiden" så jeg ikke går rett på munnen. Men jeg har merket at når han slikker meg så venter han ikke lenge med å kysse meg på munnen.

Hva syns dere om å bli kysset/kysse etter å ha vært der nede? Har dere noen strategier?

2) Det jo tydeligvis som han liker blowjob, men jeg føler aldri jeg klarer å gjøre det lenge. Jeg er livredd for at han skal komme i munnen min så jeg tror knapt jeg er der nede i et minutt. Jeg vet også at man skal gjøre det sakte å tenne gutten og veksle mellom å være rask og treig, men siden det er nytt for meg har jeg vanskeligheter med å konsentrere meg, det er nesten som jeg bare vil bli ferdig.

Har dere noen triks til hvordan jeg kan lære meg å slappe av når jeg er der nede? Regner med de fleste svarer: øvelse gjør mester, men håper på at noen har noen strategier jeg kan prøve i tillegg.

Og om det er noen gutter der som vil gi meg noen tips til å gi en god blowjob er det bare å komme med det.

(Ikke gi meg svar som: du må snakke med han om dette, jeg spør dere generelt om deres erfaringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om mannen ikke vil bli kyssa etter en bj, så fortjener han vel ikke en bj? Er bare til å kysse han skjønner du :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kline/kysse under eller etter jeg har fått en blowjob. Det er bare ekstra deilig :)



Anonymous poster hash: 18366...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kline/kysse under eller etter jeg har fått en blowjob. Det er bare ekstra deilig :)

Anonymous poster hash: 18366...f25

Så du tenker ikke over at hun nettopp har vært nede på deg? :P

Kan godt være det bare er noen av oss jentene som overtenker "hygienen", hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er en god blow job er ulikt fra gutt til gutt. Jeg selv tenner på at det er MYE spytt, liker det langsomt og at hun ikke holder hardt rundt penis da dette tar bort følsomheten. Liker faktisk best at hun ikke bruker så veldig mye hender eller holder svakt. Området under penishodet ved penisstrengen er ekstra følsomt og syns det er veldig kjekt å kjenne en tunge der. Så liker jeg at hun bruker hendene til å masere under balla og tar gjerne en våt finger i eller rundt rumpehullet. Husk, ingen menn er like. Finn ut hva gutten din liker :)



Anonymous poster hash: 18366...f25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tenker ikke over at hun nettopp har vært nede på deg? :P

Kan godt være det bare er noen av oss jentene som overtenker "hygienen", hehe

Jeg tenker at hun har vært nede med meg. ikke noe uhygienisk der, bare mer opphissende. :)

Anonymous poster hash: 18366...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som er en god blow job er ulikt fra gutt til gutt. Jeg selv tenner på at det er MYE spytt, liker det langsomt og at hun ikke holder hardt rundt penis da dette tar bort følsomheten. Liker faktisk best at hun ikke bruker så veldig mye hender eller holder svakt. Området under penishodet ved penisstrengen er ekstra følsomt og syns det er veldig kjekt å kjenne en tunge der. Så liker jeg at hun bruker hendene til å masere under balla og tar gjerne en våt finger i eller rundt rumpehullet. Husk, ingen menn er like. Finn ut hva gutten din liker :)

Anonymous poster hash: 18366...f25

Heheh, artig du nevner rumpen. Jeg har ofte spurt han "mest spøkefult" om han vil ha action med rumpen, og jeg har lenge følt på reaksjonen hans at han kanskje hadde likt det, selv om han avviser det når eg nevner det. Jeg har jo hørt før at mange gutter liker det, mange vil bare ikke nevne det.

Endret av diingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kysser typen rett etter blowjob, liker det begge to og syns det blir litt intimt, med mindre han har kommet i munnen min - da er det kun korte kyss på leppene frem til jeg har skylt munnen :P Han er bittelitt sær på det :-)

Hvis du ikke vil at han skal komme i munnen så kan du jo si fra til ham om dette, slik at han stopper deg før det skjer. Da er det jo bare å suge i vei uten å bekymre seg :-)

Anonymous poster hash: b951d...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...