AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Pga kronisk sykdom har jeg en uhyre overfølsomhet for inneklima. Det vil si at jeg ofte blir syk av boliger, og da mener jeg SYK. Dette gjør også at jeg sliter med å finne bolig jeg kan bo i, de jeg har funnet ligger langt utenfor allfarvei og blir håpløst. Fant en bolig i helgen jeg følte jeg var midt i blinken, men etter 15 minutter på visning begynner jeg å bli dårlig, veldig dårlig. 1 døgn etterpå er jeg like dårlig. Symptomer er feberfølelse, smerter i bryst/tungpustet, utmattelse. Det jeg reagerer litt på er at jeg fortsatt har de sterke symptomene, og lurer på om dette kan være psykisk også, fordi jeg føler en enorm uro i forhold til om jeg bør gå for leiligheten eller ikke. Vi har en muntlig avtale, har ikke skrevet under kontrakt enda. Boligen er av nyere dato (ca 2010) og ingen synlige tegn til at noe skal være galt. Godt ventilert (mekanisk avtrekk kjøkken og bad som konstant går), og alt er over bakkeplan. Jeg har aldri hatt så kraftige reaksjoner noensinne, og blir veldig usikker på om det er grunn nok til å la være å leie boligen, eller om symptomene mine er angst-relaterte? Noen innspill? Anonymous poster hash: cc071...62a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hvordan reagerer du på uteklima da? Vurdert å flytte til et sted i syden? Anonymous poster hash: 27b52...648
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Hvordan reagerer du på uteklima da? Vurdert å flytte til et sted i syden? Anonymous poster hash: 27b52...648 Hvordan reagerer du på uteklima da? Vurdert å flytte til et sted i syden? Anonymous poster hash: 27b52...648 Det er ikke uteklimaet som er et problem, men inneklima i mange boliger. Mange boliger jeg tåler, men mange jeg ikke tåler. Spørsmålet er om de kraftige reaksjonene er reelle i forhold til at det er mugg e.l i boligen, eller om det er angst-relatert. Anonymous poster hash: cc071...62a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Dytter litt på denne, vil gjerne ha flere innspill Anonymous poster hash: cc071...62a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Anyone? Anonymous poster hash: cc071...62a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå