Gå til innhold

Play Station 3

Fremhevede innlegg

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Hvor mange spill kan man lagre på 12 GB?

Hvorfor vil det være mer lønnsomt å kjøpe 500 GB? Forutenom at det kan lagres flere spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange. De fleste spill har en obligatorisk installering på 2-4 GB hver. Saves og patches vil også bidra til å fylle opp plassen kjapt.

Anonymous poster hash: b7a4e...396
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ikke mange. De fleste spill har en obligatorisk installering på 2-4 GB hver. Saves og patches vil også bidra til å fylle opp plassen kjapt.

Takk for svar. Hva er egentlig poenget med å selge 12 GB? Det er jo bare plass til 3-6 spill?

Skrevet

Takk for svar. Hva er egentlig poenget med å selge 12 GB? Det er jo bare plass til 3-6 spill?

Det eneste jeg kan tenke meg er at det er et marked for casual gamers som kun kjøper et par spill eller har en ekstern harddisk liggende rundt.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det eneste jeg kan tenke meg er at det er et marked for casual gamers som kun kjøper et par spill eller har en ekstern harddisk liggende rundt.

Ok. Tusen takk for kjapt svar.

Skrevet

Ser ut som det er grei skuring å oppgradere med en helt alminnelig 2.5 tommers disk.

Det er flust av 500GB disker til under 400nkr på nettbutikkene.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ser ut som det er grei skuring å oppgradere med en helt alminnelig 2.5 tommers disk.

Det er flust av 500GB disker til under 400nkr på nettbutikkene.

Aha! Takk for svar. Da er det egentlig ett fett om man kjøper 12 eller 500 GB. Prisen blir den samme dersom man vil kjøpe en ekstra disk. Bortsett fra at man slipper det ekstra bryet dersom man smeller til og kjøper 500 med en gang.

Skrevet (endret)

Aha! Takk for svar. Da er det egentlig ett fett om man kjøper 12 eller 500 GB. Prisen blir den samme dersom man vil kjøpe en ekstra disk. Bortsett fra at man slipper det ekstra bryet dersom man smeller til og kjøper 500 med en gang.

Les nå gjennom den artikkelen grundig en gang før du slår til. Jeg har ingen PS3 selv, så jeg bare googlet det opp. Men jeg hadde blitt forundret om det ikke gikk.

Edit: Hva er egentlig prisforskjellen på 12 og 500GB varianten?

Endret av Lutetium 71
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Les nå gjennom den artikkelen grundig en gang før du slår til. Jeg har ingen PS3 selv, så jeg bare googlet det opp. Men jeg hadde blitt forundret om det ikke gikk.

Edit: Hva er egentlig prisforskjellen på 12 og 500GB varianten?

1.300,- og 2.000,- Altså ikke mye å spare dersom man kjøper 12 GB og en ekstern enhet.

Skrevet

1.300,- og 2.000,- Altså ikke mye å spare dersom man kjøper 12 GB og en ekstern enhet.

Ca 300 spart om man putter inn en intern en. Men vurder selv. Hvordan det er med garantier og sånn, er jeg ikke sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...