Siggen05 Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har et problem. I natt gikk iPhonen min tom for strøm, og da jeg skulle lade den i dag morrest kom det bare opp et iTunes tegn. Jeg koblet iPhonen til iTunes og der står det at jeg må gjenopprette mobilen. Det har aldri skjedd tidligere så hvorfor må jeg gjøre det? Jeg vil ikke gjennopprette den for da forsvinner jo alle bildene, videoene, musikken og alt :frown: Har dette skjedd med noen andre, isåfall hva har dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 hmmmm.. Anonymous poster hash: 9152c...f0c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg gjenopprettet min Iphone for to uker siden, og du skal få muligheten til å backe opp innholdet på mobilen før du gjenoppretter. Anonymous poster hash: 28ac2...5ee
Siggen05 Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg gjenopprettet min Iphone for to uker siden, og du skal få muligheten til å backe opp innholdet på mobilen før du gjenoppretter. Anonymous poster hash: 28ac2...5ee Tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå