Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. oktober 2013 #1 Del Skrevet 6. oktober 2013 Seier du "i stova" (i stuen) eller "på stova" (på stuen)? T.d; " Boka ligg i7på stova" Sjølv seier eg i og er nyfiken på kva du seier. Legg gjerne ved landsdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 6. oktober 2013 #2 Del Skrevet 6. oktober 2013 jeg sier "i stua". Nordland:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. oktober 2013 #3 Del Skrevet 6. oktober 2013 i - vestlending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Del Skrevet 7. oktober 2013 I stuen eller i stua. For meg er "på stua" veldig bondsk, så da jeg så en tråd med "på stuen" tenkte jeg at trådstarter prøvde hardt å være fin. Anonymous poster hash: 1c871...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 7. oktober 2013 #5 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg bruker begge deler, men sier nok mest i stua. Jeg er fra østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Del Skrevet 7. oktober 2013 I stuen eller i stua. For meg er "på stua" veldig bondsk, så da jeg så en tråd med "på stuen" tenkte jeg at trådstarter prøvde hardt å være fin. Anonymous poster hash: 1c871...8f2 Jeg er forresten fra Oslo Vest. Anonymous poster hash: 1c871...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Del Skrevet 7. oktober 2013 Seier på stova, men føler at det korrekte er i stova. Vestlandet. Anonymous poster hash: 097a2...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå