Gå til innhold

Dumt å ta lappen på automat?

Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Billige biler med små motorer (under 1,5 l) er best og billigst med manuelt gir, mens store og kraftige biler er best med automatgir.

Dette kan du jo si slår litt uheldig ut for mange jenter som liker å kjøre småbiler. Da jeg har et inntrykk av at flest jenter tar sertifikat B kode 78 (kun automatgir).

Jeg har selv hatt 3 småbiler hvorav en av de med automat. Må si den med automat responderte dårlig. Prøvdekjørte en av de to jeg kjøpte i manuell girkasse med automatgir også, og den girkassen funket mye dårligere enn den manuelle.

Så min erfaring, kjøpe småbil...dropp automatgir..

Anonymous poster hash: 65ea8...217

HaHa! Hvor får du det fra??? Klarer du ikke å gire samtidig som du håndterer en stor bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HaHa! Hvor får du det fra??? Klarer du ikke å gire samtidig som du håndterer en stor bil?

Eh..leste du innlegget overhodet? Klarer utmerket godt å gire med større kjøretøy. Mitt svar kom som en replikk til alle kvinnene som ikke greier å kjøre med manuell girkasse, men som samtidig ønske å kjøre en mindre bil med liten motor. Min erfaring er at småbiler med automatgir ikke responderer like bra som de med større motorer.

Derfor en dårlig match...de som liker automat og småbiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..leste du innlegget overhodet? Klarer utmerket godt å gire med større kjøretøy. Mitt svar kom som en replikk til alle kvinnene som ikke greier å kjøre med manuell girkasse, men som samtidig ønske å kjøre en mindre bil med liten motor. Min erfaring er at småbiler med automatgir ikke responderer like bra som de med større motorer.

Derfor en dårlig match...de som liker automat og småbiler..

Sånn som jeg leste det skjønte jeg det som at man burde ha automat om man hadde over 1,5l... Sorry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...