Gå til innhold

sex og graviditet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg mister sexlysten helt når jeg er gravid. Nå er jeg gravid med tvillinger og har enda mindre lyst på sex en ved forrige graviditet.

Jeg synes så synd på mannen min. Vi ha til vanlig et bra sexliv. Han er veldig forståelsesfull.

Et par ganger i uken får han en bj eller en hj. Men har fortsatt dårlig samvittighet.

Noen flere som har følt det slik.

Anonymous poster hash: a2c8b...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt kanskje, men jeg har vært så utrolig dårlig at jeg rett og slett ikke har orket på flere uker. Men nå har jo mannen sett hvor dårlig jeg har vært så føler ikke at det har vært noe kjempeproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har aldri hatt så lyst som når jeg er gravid, men mannen synes det er "feil" å ha noen som helst form for sex når jeg har en baby inni meg... :P Så vet godt hvordan det er å være på den andre siden iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også helt aseksuell for tiden. Har vært kvalm og dårlig også. Heldigvis har vi et avstandsforhold så får ikke noe press på meg. Er også litt redd sex pga småblødninger jeg har hatt. Redd det liksom skal drepe babyen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke lysten har forandret seg noe egentlig, men alt nedi der er jo så alt for følsomt, så det er på grensen til vondt å ha sex til tider, så den er litt kjip :\ Er jo ikke fremmed for smertepåvirkning under sex liksom, men dette blir jo noe helt annet. Mannen synes det er så sært med stillinger hvor han kjenner kulen på magen, og jeg synes det føles rart når babyen plutselig sparker vilt fra seg mens vi har oss, så det legger litt demper på stemninga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...