Gå til innhold

analsex uten glid smerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han ble skikkelig revet med og bare med litt spytt og safter fra meg som smørning, kjørte han kuken i rumpa mi, hardt. Tror ikke han kom mer enn halveis inn før han stoppet, jeg hylte og ropte, og han stoppet ikke før han ikke kom lenger. Han har stor penis, så det gjorde utrolig vondt.

I dag kan jeg nesten ikke sitte og det blør litt, gruer meg noe utrolig til å gå på do for å si det sånn..

Nå er jeg redd for at det ikke gror skikkelig, eller for at det er skader der?

Ble veldig lei meg, gråt og kjeftet, han prøvde å trøste og beklage, men det hjalp lite så vondt som jeg hadde det.



Anonymous poster hash: e63de...897
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jøss!

Det var ikke pent gjort, skjønner at du ble lei deg/sint. Har du snakket ordentlig med han om dette nå etter at følelsene har roet seg litt? Greit å få på det rene at dere, om ikke avtalt på forhånd, ihvertfall forbereder analsex noe, spesielt hvis han er veldig stor!

Du har nok fått noen rifter, hvor mye blør du? Dersom det ikke går over i løpet av 2-3 dager bør du hvertfall ta en tur til lege. Om du er veldig urolig kan du prøve å sette deg med et speil, evt. få mannen til å sjekke, før du ringer lege.

Om du føler for at du trenger det, kjøp ac3 comfort på apoteket. Jeg har brukt xylocain selv (lokalbedøvende) men det skal man ikke bruke på åpne sår såvidt jeg vet. Jeg hadde vondt pga penetrering vaginalt, så det blir litt annerledes. Håper du slipper dette igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor vil du med dette innlegget?

Det er sikkert bare en liten rift, det går nok greit. Hvis ikke, oppsøk lege.

Typen din er en dust, håper du har gitt ham en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor vil du med dette innlegget?

Det er sikkert bare en liten rift, det går nok greit. Hvis ikke, oppsøk lege.

Typen din er en dust, håper du har gitt ham en lærepenge.

Du virker som en pretensiøs, dømmende og flere hakk mer idiotisk enn typen til TS. Hvordankan du vite at han er en dust, når alt du vet om typen hennes at han ble litt ivrig i øyeblikkets hete og gjorde en feil, tabbet seg ut slik alle kan gjøre og beklaget for det?

Virker ikke som det er noen daglig hendelse at typen hennes overgriper seg på henne og kjører kølla oppi en knusktørr ørkenræv uten noen form for forsiktighet hver_gang de har seg tror du?

De er sikkert en god grunn for at hun er sammen med ham.

Tenk før du skriver.

Endret av Jigsaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...