Gå til innhold

spontanabortert


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg SA for 5 uker siden. jeg var 7 uker på vei, så jeg slapp utskrapning. Jeg blødde i 8 dager etterpå. JEg har nå gått 3 dager over mensdagen, kan jeg blitt gravid alt?? fikk beskjed at man var ekstra fruktbar etter en slik hendelse...Burde jeg ta test nå, eller vente enda noen dager?? Håper så indelig jeg har en liten spire igjen, det var så trist å miste vår lille kjærlighetsskatt... sukk :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei"

Trist å høre at du har mistet, har vært gjennom det samme selv for ikke så lenge siden... :(

Jeg fikk også beskjed om at det var veldig lett å bli gravid rett etter det, så det er nok noe i det :-)

Det er nok bare å vente og se :wink:

Uansett, lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo ikke vente å få mensen til normal tid etter å ha mistet.

Kroppen kommer jo i litt ulage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter :wink: Er enormt glad for de sidene her, de har redda meg mange ganger. Mye man lurer på når man alrdi har vært gravid før vetu :-)

Nei, jeg vet at man ikke kan venta mens til normal tid, men på sykehuset sa de at mange får det helt til normal tid.... Håper det, for da er jeg mest sannsynlig gravid nå! JIPPI!!!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skal holde dere oppdaterte. Kommer til å ta test til uka...hvis jeg klare å vente så lenge :-) Tenk på meg da jenter... Så skal jeg gi dere en STOOOR klem eller ett kyss:kyss: HEHE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vente til uka med testing! Nå blei jeg så innmari nysgjerrig. Håper du er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spontanaborterte tretten uker på vei. Visste ikke at jeg var ekstra fruktbar etterpå,det visste jeg faktisk ikke før jeg leste innlegget ditt nå. En måned senere oppdaget jeg helt uventet at jeg var gravid. Gjett om jeg var redd for å spontanabortere igjen! Jenta vår er nå ti mnd :kline: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du kan teste positivt ca 6 uker etter en spontanabort. Men tester du positivt er det selvfølgelig en mulighet for at du virkelig er gravid.

Tiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når spontanaborten har vært så tidlig som 7 uker er det ingen mulighet for at man tester positivt 6 uker etter. Hvor lang tid man kan teste positivt etterpå kommer ann på hvor langt på vei man var fordi jo lengre på vei man er, jo høyere er hcg nivået.

Jeg mistet da jeg var 8 uker på vei, og to uker etterpå var mitt hcg nivå under 5 igjen (normalverdi for ikke gravid)

Så tester du positivt nå er du gravid igjen, lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du også mistet...

Jeg mistet selv 7+2 i romjulen. Fikk beskjed om å ta en test etter to uker som skulle være negativ. Fikk også beskjed om å hoppe over en mens før vi prøvde igjen, men vi gjorde ikke det. På`n igjen med en gang blødningene stoppet(6 dager). Den satt dessverre ikke på første forsøk. Men mensen kom helt som den skulle, 25 dager etter sa`en. Derimot kom neste el bare 9 dager etter mensen, skulle begynne å teste noen dager etter det igjen, men fikk aldri positiv el test, det var fordi den alt hadde vært, hvilket jeg mistenkte pga smerter. Og på denne el satt den. Jeg ble altså gravid ca 30 dager etter sa`en. Synes ikke det er så ille elnge å vente. Nå er jeg 15+1 og nyter de små bevegelsene fra den lille spiren. Håper du er like heldig og slipper lang venting.

LYKKE TIL!!! ALT ER MULIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til.håper du er gravid :-) har du testa enda ????

tror det er mange som er spendt her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hylli

snufs...snufs...gråter jeg nå :cry: Jeg har fått mensen, så da er jeg ikke gravid. Skulle til å teste, men mensen kom samme dag. Jaja, da får vi bare fortsette å prøve. Takk jenter , for all god støtte!!

Klem fra hylli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer en trøsteklem...

Får håpe du er like heldig som meg og blir gravid igjen etter første mens. Har kontakt med flere andre som har blitt det etter SA/MA.

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOR trøsteklem fra meg også :kose:

Håper du blir fort gravid igjen og at det da går bra - noe det sikkert gjør!Dette er jo naturens måte å ordne opå!

tenker på deg!

STOR klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Til deg!

Mistet i syvende uke for nesten to år siden, og husker det var

utrolig trist...

Ble gravid 4 mnd senere, og hun er i dag 9 mnd.

Hold motet oppe, husk at det faktisk skal litt til for og klaffe

med en gang.

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...