Gå til innhold

Mannen sover til klokken tolv- hver helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Han får jammen klare å ta ansvar selv.

Husarbeid? Egenpleie? Naken?? Hallo. 2 barn som krever sitt og du foreslår at jeg skal være husmor og "ludder"??

Fyf... Hva slags "forhold" er det dere har med "mennene" deres?

Anonymous poster hash: 6952d...8f9

Jeg får inntrykk av at du er ei kranglekjerring som står med fingern oppi trynet hans klokka 12 og kjefter han huden full fordi han ikke er oppe enda.

Hadde jeg vært han, hadde jeg nok ikke orket maset fra deg, og bare sovet lengre..

Men - jeg ser det jo også fra din side. To barn alene på lørdagsmorgen er ikke så jævla morsomt når mannen ligger og sover.

Anonymous poster hash: 8673d...de4

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se annet enn at dette er skilsmissegrunn. Utilgivelig spør du meg.

Fra spøk til halvor, kan du ikke bruke den tiden på deg selv, på noe bare du liker. Jeg synes det bare er deilig å få noen timer i uken helt for meg selv i fred og ro.

Anonymous poster hash: 4ac4f...764
  • Liker 2
Skrevet

Er det normalt?? Vi har ingen planer om å gjøre noe men jeg syns det er en uting å sove til klokken 12 hver eneste helg. Da er jo halve dagen allerede gått!

Når jeg tar opp temaet sier han alltid at han selvfølgelig planlegger å stå opp tidligere og gjøre ting, men selv når vi har løse planer kan han finne på å sove lenger enn avtalen var. Jeg vil ikke ha et helt liv med en søvngjenger av en mann som aldri klarer å stå opp klokken 9 i helgen.

Hva skal jeg si til han?

Det er jo derfor det heter helg :) La mannen faa sove ut.

• Liker 3
Skrevet

Om ungene er et problem for deg på morgenen, altså som i at de vekker deg men typen ikke bryr seg, så sender du unga inn på soverommet hans og går ut en tur.

Anonymous poster hash: 68876...b04
  • Liker 32
Skrevet

Fyf... Hva slags "forhold" er det dere har med "mennene" deres?

Har et forhold som begge trives med. Begge gir av seg selv, og dersom ungene sover lenge er det ikke noe i veien for det? Hender han vekker meg på samme måte også, og det er bare herlig.

Har to barn på 1 og 3, og har en dag hver i helgene der vi står opp med dem. Det å da bli vekket på den måten gjør det bare lettere.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert at mannen min sov til klokken 12 hver eneste helg mens vi hadde små barn. Da hadde jeg forventet at vi sto opp annenhver helgedag og at den andre var på plass og klar til å starte dagen noen timer etter resten av gjengen. Unntak hvis man har vært på fest eller andre ting, sykdom osv. selvsagt, men aldri i verden om jeg synes det er ok å sove bort halve dagen når man har barn.

• Liker 30
Skrevet

Har et forhold som begge trives med. Begge gir av seg selv, og dersom ungene sover lenge er det ikke noe i veien for det? Hender han vekker meg på samme måte også, og det er bare herlig.

Har to barn på 1 og 3, og har en dag hver i helgene der vi står opp med dem. Det å da bli vekket på den måten gjør det bare lettere.

Hvor er ungene mens du vekker mannen din med sex?

• Liker 25
Skrevet

Men hva faen er det med folk som svarer i denne tråden da??? Selvfølgelig skal ikke mannen ligge og purke og sove til midt på dagen når man har barn!! Jeg hadde blitt dritsur selv.

Anonymous poster hash: 4ab9c...87f
  • Liker 40
Skrevet

Nå har ikke vi lenger småbarn som krever sitt, så jeg driter i hvor lenge mannen min sover. Jeg gjør mine ting, og nyter fred og ro, også kommer han når han kommer. Det hadde ikke vært greit da vi hadde småbarn, selvfølgelig, og jeg synes ikke du skal finne deg i å være den som tar hånd om alt hver eneste morgen i helger. Avtal å ta en dag hver med ungene om morgenen i helger? Om du uansett våkner tidlig, så får du gjort dine ting på "hans dag", også sover han lenge den andre dagen. Kanskje også lurt å ikke planlegge ting så tidlig om morgenen i helgen, hvis dere ikke er nødt, så slipper du det irritasjonsmomentet også?

Her blir det ikke planlagt en dritt. Men det han gjør går ut over ungene som kommer til meg hver morgen i helgene og er lei seg for at "jammen pappa sover jo"....

• Liker 3
Gjest Conradine
Skrevet

Jeg kan forstå din frustrasjon.

Hverken jeg eller mannen sover lenge - står begge tidlig opp i helgene fordi vi liker å få noe utav dagene.

Å ha en mann som sover til 12 hadde garantert irritert meg også.

Vet om flere som har små barn som har en avtale om å stå opp tidlig hver sin gang ... da får begge mulighet til å ta det med ro noen ganger.

Foreslå for ham at dere står opp tidlig hver deres helg når dere ikke har planer, eventuelt hver sin dag i helgen.

• Liker 2
Skrevet

Fra spøk til halvor, kan du ikke bruke den tiden på deg selv, på noe bare du liker. Jeg synes det bare er deilig å få noen timer i uken helt for meg selv i fred og ro.

Jeg får ikke redigert innlegget mitt, men jeg ser at trådstarter "plutselig" fikk to små barn uti tråden. Litt rart at hun ikke tok det med i startinnlegget...

• Liker 20
Skrevet

Om ungene er et problem for deg på morgenen, altså som i at de vekker deg men typen ikke bryr seg, så sender du unga inn på soverommet hans og går ut en tur.

Anonymous poster hash: 68876...b04

Jeg er allerede oppe for ungene. Jeg syns bare at mannen kan gjøre det samme. Det er tross alt hans barn også.

• Liker 1
Skrevet

Trodde det bare var grinete tenåringsjenter som sov til 12, men så feil kan man ta.

Er det virkelig normalt å sove så lenge?

Sitter voksne folk med 7-3 jobb oppe til 4-5 hver helg? (unormalt å trenge mer enn 8 timer søvn 04.00 -12.00 =8timer)

På tide å vokse opp, sover veldig sjelden lengre enn til 10 i helger, er somregel oppe klokka 8

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Har nøyaktig samme problemet. Jeg står opp tidlig hver dag i ukedagene fordi jeg pendler. Men det er allikevel jeg som står opp med barne i helgene, han pleier å si vekk meg i 12 tida. Hvorfor skal han sove bort hele dagene i helgene, mens jeg uansett må opp med barna. Han sier han trenger søvnen..ok, greit nok, men det gjør da pokker ta meg jeg også.

Anonymous poster hash: 6000c...869
  • Liker 4
Skrevet

Hvordan får du til å få fred og ro helt for deg selv når du har barn du må ta deg av?

Anonymous poster hash: 1a940...0f8

• Liker 5
Skrevet

Hvor er ungene mens du vekker mannen din med sex?

Les hva jeg skriver; Dersom ungene sover lenge...

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke redigert innlegget mitt, men jeg ser at trådstarter "plutselig" fikk to små barn uti tråden. Litt rart at hun ikke tok det med i startinnlegget...

Snart kommer sikkert ett par hunder han har skaffet seg også, som hun må lufte fordi han sover så lenge. :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Les hva jeg skriver; Dersom ungene sover lenge...

Ja, man får så himla tilfredsstillende sex av å ligge og lytte til ungene, og følge med om en av de plutselig står i døra og glor... :roll: Sånt er kun til for at mannen skal få tømt seg, for han lar seg ikke affisere av slike "bagateller". Mye giddet å serve mannen på den måten.

Anonymous poster hash: 9b40d...372

• Liker 7
Skrevet

Her blir det ikke planlagt en dritt. Men det han gjør går ut over ungene som kommer til meg hver morgen i helgene og er lei seg for at "jammen pappa sover jo"....

Da går du bare inn og vekker ham. Problem solved. Men det virker ikke som om du er så opptatt av å faktisk løse problemet som du er av å klage.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...