Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, noen har som kan anbefale en rimelig og god trådløs fargeskriver som ikke er dyr i drift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Epson SX235W som jeg er relativt fornøyd med. Den har separate blekkpatroner (svart, rød, gul, blå) som kan skiftes individuelt, eller kjøpes samlet for litt lavere pris, men de går også ut på dato eller tørker?, så den er ikke noe for den som bruker skriveren ekstremt lite (spesielt ikke for å spare, hvor ironisk).

Skrevet

Tror HP Officejet blekkskriverne skal være greie på driftskostnader, men om man vil ha en printer som er veldig rimelig i bruk, er det lurere med sort/hvitt laser. Om man ikke må ha farger da. Selv er det svært sjelden jeg trenger noe annet enn tekstutskrifter. Skal jeg fremkalle bildene mine, bruker jeg bare en fotobutikk på nett.

Om man skal ha en nettverksprinter, pass på å få en med kablet nettverk også (LAN). De er greiere å sette opp. De med bare trådløst og USB kan være et hælvetes krøll å sette opp. De trenger ofte en driver på 2-300MB bare for å få kontakt med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...