AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Flere der ute som i går bare drakk litt mer enn godt var, som sa litt mer enn smart var, og som oppførte seg litt mer sosialt eller morsomt enn hva godt var? Dæsken, sitter her med de tøffeste fyllanervene jeg kan huske å ha hatt på lenge, skulle bare være sjåfør i går kveld og alt var planlagt, helt til det dukket opp en annen som også kjørte og da slapp jeg. Siden jeg først var der tok jeg en slurk av det aller meste og endte opp med å danse, synge, hoie og skrike til hele festen. Var vel ikke noe galt i akkurat det, sitter bare her jævlig flau, nervøs og redd. Ah de berømte fyllanervene, la meg være i fred. Anonymous poster hash: 5b506...b26 1
Sweet77 Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Haha, sovna du ved dassen med håret oppi? Hadde en mann som leita etter bånn av flaska i går også
Frøken Fips Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Du får nok høre det om du har sagt noe galt 😜 ta en telefon til noen av vennene dine og prat om gårsdagen med litt humor, så finner du ut hvor landet ligger, Hehe. Husk at de fleste andre som drakk har sikkert også et lite snev av nerver Idag 😉
kills Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Går som regel på en kule hver helg og er såpass vant til ting jeg finner på å gjøre og si at jeg ikke sliter noe særlig med angst dagen derpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå