AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei hei Det har seg slik at jeg skal flytte fra Ås til Gratangen og lurer på om noen av dere har vært der før?? Hvordan er naturen og folkelivet der? Anonymous poster hash: cb54c...9e8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Jeg bor i gratangen men kommer ikke herfra. Gratangen er sammensatt av flere små bygder og bærer preg av det. Folk er flinke til å sette i gang ting og naturen er fantastisk med flott turterreng av de fleste slag. Jeg setter pris på at det er i kyst og fjordstrøk, samtidig som det er god tilgang til skiterreng i Gratangsfjellet mm. . Eneste som er synd er at det mangler f.eks en kafe eller lignende treffpunkter, men det er rikelig med foreninger og annet man kan melde seg inn i. Folk setter veldig pris på at det flytter folk hit, så du kommer til å bli godt mottatt. Anonymous poster hash: ecb35...98e
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Har vært der en del siden jeg hadde levering i Gratangen på ene lastebilen. Folk er hyggelige og hjelpsomme. Pent er det også. Vet dog ikke om jeg ville bodd der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå