Gå til innhold

knulle typer i rævva med strap-on......

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har noen meninger erfaringer med dette? liker dere hetromenn tanken på å bli knulla med en strap on?

Anonymous poster hash: 97fc6...a6d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker dere hetromenn tanken på å bli knulla med en strap on?

:sjokkert:

• Liker 13
Skrevet

Er ikke noe som er etterlyst, og tviler på at det hadde blitt en suksess her hjemme, for å si det sånn! :fnise:

Anonymous poster hash: 926e8...b8f
  • Liker 2
Skrevet

Med den rette jenta, ja.

Anonymous poster hash: 03d26...e7c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å gjøre det med den rette mannen.

• Liker 2
Skrevet

Muligens att typen din liker det. jeg vil ikke ha noe oppi dit.

heller ti strapon på taket enn en i analen.

• Liker 14
Skrevet

så stakkarslig kan jeg ikke forstå at noen menn tillater seg å være. Anonymous poster hash: a3902...c57

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror det er noe alle hetero menn liker, de vil bare ikke vedkjenne det.

• Liker 5
Skrevet

så stakkarslig kan jeg ikke forstå at noen menn tillater seg å være.

Anonymous poster hash: a3902...c57

Hva er stakkarslig med det?

• Liker 15
Skrevet

Muligens att typen din liker det. jeg vil ikke ha noe oppi dit.

heller ti strapon på taket enn en i analen.

Men forventer du at dama di skal være med på analsex? Gjør du det, fortjener du strap on :)

Anonymous poster hash: 58af2...219

• Liker 16
Skrevet

så stakkarslig kan jeg ikke forstå at noen menn tillater seg å være.

Stakkarslig? Langt mer stakkarslig å komme med en slik kommentar.

Anonymous poster hash: bb214...35a

• Liker 10
Skrevet

Men forventer du at dama di skal være med på analsex? Gjør du det, fortjener du strap on :)Anonymous poster hash: 58af2...219

Ellers takk..analsex er ikke noe jeg liker uansett. :-)

Jeg tror det er noe alle hetero menn liker, de vil bare ikke vedkjenne det.

Dummeste jeg har lest. hvorfor skal vi lyve? er det umulig at analsex byr oss i mot?
  • Liker 2
Skrevet

Hva er stakkarslig med det?

Det er stakkarslig å føye seg etter sånne småsyke seksuelle opphisselser dama har som ikke engang fysisk stimulerer henne. Det eneste hun kan få ut av det er å nyte at han nedgraderer seg selv som mann, og da er det stakkarslig å gi henne sånn seksuell makt over deg. Ingen av partene har noe fysisk glede av det.

• Liker 3
Skrevet

Men forventer du at dama di skal være med på analsex? Gjør du det, fortjener du strap on :)

Anonymous poster hash: 58af2...219

Det her er så tåpelig at det ikke er til å tro. Når en mann vil ha den i bakluka til henne er det for å få ekstra nytelse fordi det er trangt der, mens du snakker om å "fortjene" å bli påført det samme selv som at du søker straff og hevn, noe som er i grenseland i forhold til hvordan en overgriper tenker, så spar oss for tullet ditt. det er ikek det samme å skyve penis i n som å skyve en strap on inn fordi han "fortjener" det.

Skrevet

Det er stakkarslig å føye seg etter sånne småsyke seksuelle opphisselser dama har som ikke engang fysisk stimulerer henne. Det eneste hun kan få ut av det er å nyte at han nedgraderer seg selv som mann, og da er det stakkarslig å gi henne sånn seksuell makt over deg. Ingen av partene har noe fysisk glede av det.

Dama har gleden av å være dominerende og penetrerende, mannen har glede av å bli knullet i ræva. :)

• Liker 18
Skrevet

Dama har gleden av å være dominerende og penetrerende, mannen har glede av å bli knullet i ræva. :)

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Ehhh jo? Hvis det er snakk om et samtykkende par og ikke overgrep, så er det ikke å "nedverdige seg selv som mann" å gjøre det man selv vil i senga uten å tenke på at det er "homsete" eller la dama essensielt gjøre hva du gjør med henne.

• Liker 9
Skrevet

Nei.

Ta deg sammen a din dust.

• Liker 8
Skrevet

Ehhh jo? Hvis det er snakk om et samtykkende par og ikke overgrep, så er det ikke å "nedverdige seg selv som mann" å gjøre det man selv vil i senga uten å tenke på at det er "homsete" eller la dama essensielt gjøre hva du gjør med henne.

jo det er nedgraderende for en mann å legge seg sånn etter damas seksuelle ønsker. Npr kvinner gjør dette for menn er det fordi de ønsker å gi han fysisk stimuli. Når menn gjør dette for kvinner er det for å føye seg etter egoet hennes å gi henne gleden av å se han nedgradere seg ved å underkaste seg. Det er stakkarslig og patetisk av en mann å gi etter da det ikke kommer noe godt ut av det for noen av partene, hvertfall ikke på sikt.

Skrevet

Ta deg sammen a din dust.

Hysj, de voksne prater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...