Gå til innhold

Bildet av Spetalen: Er det årets bilde?

Gjest anonym

Er dette årets bilde av Spetalen?  

1. 1. Er dette årets bilde av Spetalen?

• Ja dette er hysterisk morro!
      10
    • Nei dette er ikke noe å le av!
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Randolf

Veit ikke om noen av dere har vært inne å sett på VG sine hjemmesider og har lest saken om Ø S Spetalen.

I artikkelen er det et bilde av ham i det han går amok!

Personlig finner jeg bildet svært morsomt og mener dette er et scoop.

Hva merer dere?

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ser at bildet virkelig har fanget situasjonen, (Jfr. teksten) men forestiller meg at det må være grusomt å bli avbildet i et så "oppfyrt" øyeblikk.

Hysterisk morsomt er ikke akkurat ordet jeg ville bruke, men det er sikkert flust av de som gotter seg over at han har blitt avbildet slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er så voldsomt morsomt. Men et godt fanget øyeblikk er det jo. (Dessverre for hovedpersonen.. :wink: )

Her er forresten en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig må jeg si bildet var hihihi :ler:

Godt han beklaget hendelsene da....

Synes ikke han hadde så voldsomt mye å fare med. Sært å si at "bråket" på Madserud Gård "plaget" han så veldig, når han bygger og bor så det suser i sin egen borg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et artig bilde :-)

Jeg har dog enorm respekt for det Spetalen har fått til i en tid hvor mange er tilfredse med å få svindlet til seg dagpenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke imponert

For min del er jeg ikke imponert over mannen, og synes denne historien bare er et nytt bevis på at han er en mann det ikke står respekt av.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er jeg ikke imponert over mannen, og synes denne historien bare er et nytt bevis på at han er en mann det ikke står respekt av.

:-?

:hoho:

Fint bilde! Også synes jeg at kommentaren om at "..hvis han hadde visst at fotografen var fra VG så..." , kjempebra. Hørt om å drite seg ut.

Det første som slo meg er at han er misunnlig for at han ikke vanker i de kretser som "fester" på dette stedet. Hvis ikke han får bestemme spillereglene så vil han heller ikke være med å leke. Han virker utrolig usympatisk. :kvalm:

Tenk å ta seg selv så høytidlig.

Hvis man er med på leken så må man tåle steken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...