Gå til innhold

skal bli sportsidiot

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja.. vil bli tynn og få six pack.

så imorgen skal jeg ut å jogge før frokost klokka 07.00 før frokost, så er det jogging igjen etter frokost, så etter middag + situps/øvelser på kvelden (har begynt med det idag) ;-) sånn skal jeg holde på hele høstferien!

men imorgen. før frokost. er det lurt å jogge uten å spise frokost? jeg skal det uansett altså, men jeg besvimer jeg ellernoe da? (har ingen erfaring med sånt) :/

PS: er syk da (forkjøla), men det kan ikke stoppe meg! MÅ TRENE :O

Anonymous poster hash: 49e8e...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sixpack har nesten mer med kosthold å gjøre enn trening.. Men lykke til. Håper du når målet ditt.

Du virker forresten ikke som å ha lagt en særlig god plan. Å ta skippertak som i at "nå skal jeg bli tynn for faen!", funker sjeldent dersom du legger opp masse treningsøkter som ikke har falt naturlig for deg tidligere. Det er fort gjort at du havner på en smell dersom du ikke er så veldig trent fra før.

Ting Tar Tid.

Skrevet

Sixpack har nesten mer med kosthold å gjøre enn trening.. Men lykke til. Håper du når målet ditt.

Du virker forresten ikke som å ha lagt en særlig god plan. Å ta skippertak som i at "nå skal jeg bli tynn for faen!", funker sjeldent dersom du legger opp masse treningsøkter som ikke har falt naturlig for deg tidligere. Det er fort gjort at du havner på en smell dersom du ikke er så veldig trent fra før.

Ting Tar Tid.

jaja, men jeg prøver! takk

Skrevet

Det jeg leser er at du skal løpe på deg skader og forverre forkjølelsen. Masse lykke til!

Anonymous poster hash: c0d7d...ce3
  • Liker 2
Skrevet

Les litt om trening før du begynner. Lag et treningsprogram med progresjon.

Det du planlegger kommer aldri til å gå bra.

Skrevet

Det jeg leser er at du skal løpe på deg skader og forverre forkjølelsen. Masse lykke til! Anonymous poster hash: c0d7d...ce3

e.e okei?

Skrevet

Les litt om trening før du begynner. Lag et treningsprogram med progresjon.

Det du planlegger kommer aldri til å gå bra.

ånei? det kommer til å gå, serriøst jeg går virkelig inn for det..

Skrevet

Beklager Ts, men du virker rett og slett ikke som om du har særlig peiling med måten du ordlegger deg på og planlegger treningsøktene dine. Alle vet at det er lite smart å trene dersom man f.eks er syk. Og dersom det hadde vært så lett som du legger det fram, så hadde vel alle her i landet gått rundt med sixpack.

• Liker 1
Skrevet

Nei, seriøst. Dette er oppskriften på alt fra kneskader til beinhinnebetennelse. Får du det må du ta pause i treningen for å ikke ødelegge deg selv for livet. Er ikke kroppen din vant med å jogge må du ta det rolig og utvide over tid. Fettet som skjuler six-packen trenger også et par uker på å forsvinne, hvis ikke mister du muskelmasse i samme slengen.

Anonymous poster hash: c0d7d...ce3

Skrevet

Jeg mener ikke at du ikke blir tynn, det er jo lett. Jeg mener at du kjører kroppen for hardt, får skader, spiser for lite og går opp igjen etterpå.

Har du hørt om overtrening? Har gått på den smellen selv.

Det er bare én vei til mål og den tar tid.

Skrevet

Det hjelper jo lite å holde på sånn i en uke, det tar lengre tid før du får noen som helst slags positive resultater. Det er vel også litt overdrevent å skulle trene fire ganger om dagen, om du ikke går lei i løpet av noen dager kommer du sannsynligvis til å skade deg. Kroppen trenger hvile også. Det er mye bedre å finne en fornuftig treningspan å følge den. Jeg har gått på denne smellen før, bestemmer meg for å forandre livsstil og så gått alt for hardt ut i begynnelsen, og derfor ikke klart å gjøre noen langvarige endringer. Begynn heller litt forsiktig for så å øke treningsmengden etterhvert, om det er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...