AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Siste to ukene har ikke vært så toppers. Jeg tror jeg har pådratt meg noe gufne greier, og klarer knapt å tenke på noe annet. Lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med noen fakta? Jeg har vært til undersøkelse på gyn pol 1.10. og går nå å venter på prøvesvar. Jeg går å bekymrer meg for at de ikke testet for alle aktuelle ting og at jeg dermed ikke får noen svar eller riktig behandling. Jeg har ekstremt mye utflod, tynn, gul og illeluktende. Er litt hoven på de ytre kjønnsorganene og litt såre slimhinner. Ingen synlige sår, utslett eller skader. Jeg har også hatt feber. Dette har vart i to uker. Feber en kortere periode. Normal CRP. Førhøyede hvite blodceller. De tok biopsi av livmortuppen. Denne var tydlig betent. Jeg har hatt ubeskyttet sex 1 gang på 5 år, og det var under en uke før symptomene begynte. Jeg testet negativt på klamydia (urinprøve) for fire uker siden. JEG er nemlig omtenksom nok til å teste meg før jeg har ubeskyttet sex med ny parter Er det noen her som kjenner rutinene, som vet hva de ville testet for? Tester man for gonore' selv om det er sjelden at noen har det? Hvor lenge må man vente på prøvesvar av de ulike typene? Håper her er noen kloke hoder som kan hjelpe meg å overleve ventetiden :-Z Anonymous poster hash: b4440...9f8 Anonymous poster hash: b4440...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå