Gjest gjest- silje Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Etter å ha hatt iphone 4s, gikk jeg over til Samsung s4. Men misfornøyd fordi jeg savner iphone, så har jeg nå solgt samsungen til tross for at den egentlig er kjempebra.. Har lest en del om iphone 5, og mange mener den er en typisk mandagstelefon? Og iphone 4s er ok, men ikke med ios7? Noen som har noen tips? Enten iphone, eller noe annet som er ok. Men siden jeg kjenner meg selv rett (hvertfall nå) så er jeg mest fornøyd med eple og ikke android.. Kanskje jeg skal vente til neste iphone, hørte at det skulle komme ut 5s og c, men man vet jo aldri hvordan disse blir heller. Så, dere som har femmeren, fornøyde? Eller hvilke problemer har dere hatt?
Neket Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Har 5 og er fornøyd...men ikke med batterikapasiteten. Den oppleves som dårligere enn 4'en som jeg byttet ut. Må ha lader med overalt (men bruker den mye)
skruf Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg kjøpte meg Iphone5 for en mnd siden og er til nå veldig fornøyd. Synes ikke batterikapasiteten er så ille heller. Men det er litt dumt at det er helt annen lader enn Iphone 4S (kan ikke låne mannen sin...). Hadde Iphone 4 før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå