Gå til innhold

Hva synes dere om UGGS?

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg liker dem! Ikke verdens fineste vintersko akkurat, men ikke direkte stygge heller :)

article-0-12A488A5000005DC-149_224x423.jadriana2.PNG

Eva+Longoria+UGG+Boots+Ice+Cream+002.jpgcelebuggs9.jpg

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke de er fine, men vet at de er veldig komfortable og gode å gå i.

Skrevet (endret)

Do drugs, not UGGs.

Eller som en erkefornem og snobbete bekjent av meg sa til noen forbipasserende på Karl Johan: "only sluts wear UGGs".

Behagelig? Sikkert. Pent? Nei.

Endret av Pene sko...
Gjest Houdini
Skrevet

Eller som en erkefornem og snobbete bekjent av meg sa til noen forbipasserende på Karl Johan: "only sluts wear UGGs".

Behagelig? Sikkert. Pent? Nei.

De er deilige og behagelige.

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger mine, har to par. kastet de gamle i våres og kjøpte nye nå. men jeg kjøper bare fake, nekter å bruke 3000 kroner på dem.

Kjøpte noen alldeles helskjønne noen på Skopunkten, knallrosa :):):)

Skrevet

stygge og fullstendig feil til beina

Gjest Houdini
Skrevet

Tenkte å kjøpe brodder til mine, de er så utrolig glatte. Må også bruke sånn lærnål på dem, sømmen har gått litt opp på ene. Spraye dem godt med impregneringsspray, de overlever nok et par vintre til. Jeg trenger VARME sko som ikke er altfor tunge. Stygge som f. :-P

Skrevet (endret)

Uggs+keeg+kæx=stil

Kjøper meg lysebrune uggs til uka.

Endret av Jigsaw
  • Liker 1
Skrevet

Vel, jeg har UGGs da og føler meg overhodet ikke som en "slut". :P

Jeg har det fordi jeg har prøvd all verdens andre vintersko og har fått vondt i føttene hver eneste jævla gang. Av UGGs har jeg ikke fått det. Så da jeg gikk inn for å kjøpe UGGs tenkte jeg på komfort for meg og ikke på hva andre måtte synes er pent eller ikke.

Ikke er UGGsene mine skjeve heller. Jeg har dem på 4 året og de ser ut som nye, fordi jeg vasker dem med shampoo og impregnerer dem før jeg setter dem bort for våren og impregnerer dem før jeg bruker dem om vinteren.

Gjest Houdini
Skrevet

Uggs+keeg+kæx=stil

Kjøp deg lave UGGs, ser bedre ut på menn. :-P Da tenker jeg på til ca anklene. eller hva det heter ...

Skrevet

Uggs+keeg+kæx=stil

keeg og kæx er hva for noe ... ?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nå er det slik at Uggs produserer flere vintersko enn de stygge tøflene som overhodet ikke er laget for våte vintre her i Norge. Bare se på hjemmesiden, plenty med sko der som ser både fine og solide ut :)

Skrevet

Jeg går i uggs, synes de er litt søte om man har en stil ellers som passer de jeg og :) Bryr meg ikke om hva andre har på seg. Folk får gå i det de selv synes er fint tenker jeg, finnes sko i alle former og fasonger for alle typer folk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker dem! Ikke verdens fineste vintersko akkurat, men ikke direkte stygge heller :)

article-0-12A488A5000005DC-149_224x423.jadriana2.PNG

Eva+Longoria+UGG+Boots+Ice+Cream+002.jpgcelebuggs9.jpg

Synes du de på bilde tar seg bra ut? Jeg synes de (3 av dem iallefall) var fint kledd, og at Uggs'ene trekte ned hele antrekket.. Ser bare lite gjennomført og slaskete ut.. :wink:

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Grusomt stygge, men komfortable og varme. Fryktelig glatte da. Syns de strikkede er finere enn originalen, men de duger kun å bruke i tørt vær. Originalen kan i det minste impregneres. Lyst på et par av de som ser mer ut som ordinære vintersko, men fy så dyre! 2700 eller noe koster de.

Skrevet

Jeg har hatt x antall med UGG sko oppover årene. For å være helt ærlig syntes jeg de er dødsstygge, men jeg elsker dem rett og slett på tross av utseende. De er veldig behagelige å gå med, og utrolig varme.

Skrevet

så deilige sko å ha på seg! er som å subbe rundt i tøfler :rodmer: ikke spesielt pene da.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Synes du de på bilde tar seg bra ut? Jeg synes de (3 av dem iallefall) var fint kledd, og at Uggs'ene trekte ned hele antrekket.. Ser bare lite gjennomført og slaskete ut.. :wink:

De ser litt slaskete ut ja, men de gjør at du ikke ser så stiv ut på en måte. Litt edgy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...