Gjest LonelyAngel Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg liker dem! Ikke verdens fineste vintersko akkurat, men ikke direkte stygge heller Endret 6. oktober 2013 av LonelyAngel 1
kills Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes ikke de er fine, men vet at de er veldig komfortable og gode å gå i.
Pene sko... Skrevet 7. oktober 2013 #23 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Do drugs, not UGGs. Eller som en erkefornem og snobbete bekjent av meg sa til noen forbipasserende på Karl Johan: "only sluts wear UGGs". Behagelig? Sikkert. Pent? Nei. Endret 7. oktober 2013 av Pene sko...
Gjest Houdini Skrevet 7. oktober 2013 #24 Skrevet 7. oktober 2013 Eller som en erkefornem og snobbete bekjent av meg sa til noen forbipasserende på Karl Johan: "only sluts wear UGGs". Behagelig? Sikkert. Pent? Nei. De er deilige og behagelige. 1
Petalouda Skrevet 7. oktober 2013 #25 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg digger mine, har to par. kastet de gamle i våres og kjøpte nye nå. men jeg kjøper bare fake, nekter å bruke 3000 kroner på dem. Kjøpte noen alldeles helskjønne noen på Skopunkten, knallrosa :)
Gjest Houdini Skrevet 7. oktober 2013 #27 Skrevet 7. oktober 2013 Tenkte å kjøpe brodder til mine, de er så utrolig glatte. Må også bruke sånn lærnål på dem, sømmen har gått litt opp på ene. Spraye dem godt med impregneringsspray, de overlever nok et par vintre til. Jeg trenger VARME sko som ikke er altfor tunge. Stygge som f. :-P
Gjest Jigsaw Skrevet 7. oktober 2013 #28 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Uggs+keeg+kæx=stil Kjøper meg lysebrune uggs til uka. Endret 7. oktober 2013 av Jigsaw 1
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2013 #30 Skrevet 7. oktober 2013 Vel, jeg har UGGs da og føler meg overhodet ikke som en "slut". Jeg har det fordi jeg har prøvd all verdens andre vintersko og har fått vondt i føttene hver eneste jævla gang. Av UGGs har jeg ikke fått det. Så da jeg gikk inn for å kjøpe UGGs tenkte jeg på komfort for meg og ikke på hva andre måtte synes er pent eller ikke. Ikke er UGGsene mine skjeve heller. Jeg har dem på 4 året og de ser ut som nye, fordi jeg vasker dem med shampoo og impregnerer dem før jeg setter dem bort for våren og impregnerer dem før jeg bruker dem om vinteren.
Gjest Houdini Skrevet 7. oktober 2013 #31 Skrevet 7. oktober 2013 Uggs+keeg+kæx=stil Kjøper meg lysebrune uggs til uka. Kjøp deg lave UGGs, ser bedre ut på menn. :-P Da tenker jeg på til ca anklene. eller hva det heter ...
Petalouda Skrevet 8. oktober 2013 #32 Skrevet 8. oktober 2013 Uggs+keeg+kæx=stil Kjøper meg lysebrune uggs til uka. keeg og kæx er hva for noe ... ?
Gjest Peanut Skrevet 8. oktober 2013 #33 Skrevet 8. oktober 2013 keeg og kæx er hva for noe ... ? http://urbandictionary.no/begrep/Keeg Kæx tror jeg er betegnelse på alt som er bra, morsomt, fint, gøy og positivt.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. oktober 2013 #34 Skrevet 8. oktober 2013 Nå er det slik at Uggs produserer flere vintersko enn de stygge tøflene som overhodet ikke er laget for våte vintre her i Norge. Bare se på hjemmesiden, plenty med sko der som ser både fine og solide ut
Soloppgang Skrevet 8. oktober 2013 #35 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg går i uggs, synes de er litt søte om man har en stil ellers som passer de jeg og Bryr meg ikke om hva andre har på seg. Folk får gå i det de selv synes er fint tenker jeg, finnes sko i alle former og fasonger for alle typer folk. 2
_Aries Skrevet 8. oktober 2013 #36 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg liker dem! Ikke verdens fineste vintersko akkurat, men ikke direkte stygge heller Synes du de på bilde tar seg bra ut? Jeg synes de (3 av dem iallefall) var fint kledd, og at Uggs'ene trekte ned hele antrekket.. Ser bare lite gjennomført og slaskete ut.. 2
Gjest crazycatlady Skrevet 9. oktober 2013 #37 Skrevet 9. oktober 2013 Grusomt stygge, men komfortable og varme. Fryktelig glatte da. Syns de strikkede er finere enn originalen, men de duger kun å bruke i tørt vær. Originalen kan i det minste impregneres. Lyst på et par av de som ser mer ut som ordinære vintersko, men fy så dyre! 2700 eller noe koster de.
Ruby_Tuesday Skrevet 9. oktober 2013 #38 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har hatt x antall med UGG sko oppover årene. For å være helt ærlig syntes jeg de er dødsstygge, men jeg elsker dem rett og slett på tross av utseende. De er veldig behagelige å gå med, og utrolig varme.
Gjest blasé Skrevet 9. oktober 2013 #39 Skrevet 9. oktober 2013 så deilige sko å ha på seg! er som å subbe rundt i tøfler ikke spesielt pene da.
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. oktober 2013 #40 Skrevet 9. oktober 2013 Synes du de på bilde tar seg bra ut? Jeg synes de (3 av dem iallefall) var fint kledd, og at Uggs'ene trekte ned hele antrekket.. Ser bare lite gjennomført og slaskete ut.. De ser litt slaskete ut ja, men de gjør at du ikke ser så stiv ut på en måte. Litt edgy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå