AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #81 Skrevet 19. oktober 2013 Vi var en venninnegjeng, den gangen var vi 16-17 år gamle. Møtte på noen gutter der ene var sjåfør. Venninna mi var veldig full, og vi satt ute og drakk, og så snudde han som var sjåfør bilen og satte billysa rett på venninna mi og kompisen hans, der ho lå over pansteret med buksene nede og han kompisen i full gang med buksa på knærne. Reaksjonen vi hadde var vel vi lo. Men trur ikke venninna vår hadde det så veldig kjekt dagen etterpå. Har ikke sett andre hadde sex, men jeg delte leilighet med ei venninne der soveromma våre var ved siden av hverandre. Jeg hadde type og hun hadde en elsker. Så jeg hørte hun få orgasme da hun holdt på, og hun hørte vi hadde sex, men da klaget over at vi måtte være stille. Jeg sa ingenting da hun lå å stønna høyt da hun hadde sex. Anonymous poster hash: 6531e...c7e
Mb26 Skrevet 19. oktober 2013 #82 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Jeg og venninna mi var på besøk hos typen hennes engang, og når jeg satt og drev med musikk på pc'en hans med headset på så var de i full gang i sengen hans på samme rom! har også sett kusina mi og typen hennes altfor mange ganger når jeg har vært på besøk/ferie hos henne! (Hun bor 50 min unna så er jeg vanligvis på besøk i en ukes tid) haha! Ellerså har det hendt litt for mye at jeg har gått inn på rom jeg absolutt ikke skulle gått inn på!! Ikke like greit :D haha Gjør ikke meg noe egentlig, synes bare det er fint å se at andre nyter hverandres selskap! Endret 19. oktober 2013 av Mb26
Charmander Skrevet 20. oktober 2013 #83 Skrevet 20. oktober 2013 Har sett, ikke veldig interresant to be honest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå