Gå til innhold

Har du sett noen pule?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du sett noen pule, og hvordan var det? Ekkelt? Tennende? Har inntrykk av at dette var vanligere i unge år, når man ikke alltid hadde et sted å gå til, så man lå med noen på hytta, en sofa eller bilen.

Jeg så nemlig nettopp min beste venninne ligge med noen i fylla. Skikkelig grisete sex, men det så så deilig ut :fnise:

Anonymous poster hash: fa578...e7e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søsteren min og typen en gang..

En blandet fornøyelse

Anonymous poster hash: 8323f...763
Skrevet

Har faktisk aldri sett noen irl.

Skrevet

Jeg har hørt noen da. På et hotell i New York. Skulle tro de fikk betalt for å skrike høyest mulig.

Anonymous poster hash: c781a...931
Skrevet

Har sett kompisen min ha sex. Skulle hente han på rommet hans og der var han i full sving med ei dame. Verste er at jeg ble stående i døra en stund for jeg ble så satt ut at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre :P

Anonymous poster hash: 9f1ab...ccc

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

På film ja

I virkeligheten nei men jeg har hørt noen knulle

Skrevet

Jepp, da jeg vandret i Roma kl. 4 om morgenen for å fotografere byen om natten gikk jeg forbi en stengt café med tomme bord utenfor, og et av bordene ble ble flittig brukt av et par.

Anonymous poster hash: fcde2...df0

Skrevet

Jada, mange ganger. Da jeg bodde i England skjedde det stadig vekk at noen hadde sex i taxikøen (!). WTF liksom, er det så vanskelig å holde seg? Samme på buss-stasjonen, da stod folk og hadde seg mens jeg venta på bussen. I Australia så jeg flere som hadde sex offentlig, jeg ble mest satt ut, trodde det var en slange men så var det en penis in action. Hadde ikke på meg linser haha!

I Frankrike var det noen som begynte å ha sex i vasken, mens jeg stod i dokø. Blir mest brydd av sånt jeg og vet ikke hvor jeg skal se. Har sett damer bli fingra på byen. Ikke så sjarmerende det heller.

Anonymous poster hash: 70174...6e0
  • Liker 3
Skrevet

Lå med en gutt i en campingvogn på festival i sommer. Kompisen og dama var også i full sving i andre enden av vogna. Var ganske mørkt så så ingenting, men en pirrende opplevelse haha hørte jo knirkene

Skrevet

Ja. Jeg og en venninne skulle hente venninnen til venninnen min. Vi hadde vært på byen og skulle hjem, og hun hadde blitt med en random fyr på et hotell. Da vi kom inn på rommet var de i full sving. Vi har ledd mye av det i ettertid.

Har hørt folk hatt sex mange ganger. Har bodd i kollektiv, så det er vel ikke til å unngå. Ble faktisk av og til litt tent av stønningen og knirkingen :sjenert:

Anonymous poster hash: f18dd...a02
Skrevet

Så noen en gang på et gammelt fort som ble brukt til museum.. de stod i en hule inni fjellet hahah.. skal si de fikk fart på seg og opp med buksene når jeg kom.

Anonymous poster hash: 95e39...74c
Skrevet

Mange ganger i russetida, bla. noen som lå på taket av en russebil. Gikk også inn på et par på en hjemme alene-fest når jeg var 15. Men har ikke sett noen etter jeg ble voksen.

Skrevet

Nei, og takk gud for det. Men har hørt mange da.. Tror mange har hørt meg og kjæresten siden jeg bor på studenthybel også :fnise:

Anonymous poster hash: 55d7e...38a
Skrevet

En gang i tenårene,da meg og venninna min var på nachspiel med noen eldre gutter som gav oss tequila.Utpå kvelden ble venninna mi borte og jeg gikk nedover i gangen mens jeg ropte på henne med de andre guttene på slep bak.

Plutselig hører jeg en anstrengt guttestemme som roper "Ikke lukk opp døraaaa!!!!" Jeg åpnet selvsagt døra til dette rommet og der lå han med venninnen min under. Jeg sa fin rumpe du har og smelte igjen døra.

Han var rasende på meg etterpå og kastet både meg og venninna mi på dør litt senere på kvelden.

Ekkel opplevelse

Anonymous poster hash: 76921...2bc
Skrevet

Nei, men jeg kunne tenke meg å se på.

• Liker 1
Skrevet

Så det i et speil en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...