fruBeist Skrevet 10. oktober 2013 #61 Skrevet 10. oktober 2013 For noen år siden ble jeg vekt en natt av at et par hadde sex i bakgården min. Har og hørt folk ved flere anledninger.
L-8 Skrevet 11. oktober 2013 #62 Skrevet 11. oktober 2013 Har hatt sex med flere par samtidig, i samme rom, så ja..Det kan være veldig hyggelig Og på fester i ungdomsårene er det vel nesten ikke til å komme utenom, men da er det jo mer knisfnis enn tennende..
Gjest Wanderlust Skrevet 11. oktober 2013 #63 Skrevet 11. oktober 2013 Var en gang på en fuktig bytur med dama jeg var forelsket i. Hun traff på en gammel kjenning, som inviterte oss på nachspiel. Så slutten av kvelden og begynnelsen av morgenen ble tilbrakt med å se på at de humpet løs. Alt hun sa etterpå var "unnskyld." Anonymous poster hash: 3bfa9...9e2 AUCH 1
utinaturen Skrevet 11. oktober 2013 #64 Skrevet 11. oktober 2013 Du skulle ha hoppet opp og ropt bø! Jeg har lest at å bli skremt under sexakten kan gå ut over potensen.
Gjest Wanderlust Skrevet 11. oktober 2013 #65 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har lest at å bli skremt under sexakten kan gå ut over potensen. Eller kanskje man blir skremt til tidlig utløsning?
Gjest s@nd Skrevet 11. oktober 2013 #66 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hørte foreldrene mine da jeg var 11 år. En traumatisk opplevelse. Gråt meg i søvn, jeg forsto ingenting; var redd.... Edit: Det er vel barns verste frykt å høre foreldrene sine gjøre det! Haha.... Endret 11. oktober 2013 av s@nd 1
utinaturen Skrevet 11. oktober 2013 #67 Skrevet 11. oktober 2013 Eller kanskje man blir skremt til tidlig utløsning? Der har jeg ingen erfaring.
Gjest Martin Skrevet 12. oktober 2013 #68 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) x Endret 19. mars 2014 av Martin 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #69 Skrevet 12. oktober 2013 Har aldri dett, men hørt. I en av leilighetene vi bodde i, var det soveromsveggen vår som var nærmeste nabo til hybelen på andre siden. Vi oppdaget raskt når jenta på hybelen hadde fått seg kjæreste.... Det var NULL lydisolasjon, og vi hørte hver en minste lyd som f.eks. når hun spiste middag og bestikket slo borti tallerkenen. Da kan man jo bare tenke seg når hun og typen satte i gang. Senga knirka og hun hadde åpenbart ikke problemer med å få flere orgasmer i løpet av et samleie. Sexen pågikk gjerne en halv time med konstant knirking i senga, hun hylte hele tiden, og til slutt hørte vi bare et skikkelig GRYNT i fra gutten Hendte faktisk at vi ble kåte av det, men problemet var at dette som oftest foregikk kl. 2 på natta..... Anonymous poster hash: cf6b9...115
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #70 Skrevet 12. oktober 2013 Ellers har jeg sett det på ei scene der en mann pulte dama i flere stillinger og det var stusselige saker. Det er mer opphissende å se maling tørke. Cumshots? Anonymous poster hash: 3d243...11d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #71 Skrevet 12. oktober 2013 Hva slags folk er det dere omgås, egentlig? Lurer på om kg er noget spesielt, eller om noenognitti prosent virkelig har opplevd dette? Merker at jeg atter en gang er lettet over å tilhøre mindretallet her inne. Anonymous poster hash: c8ba5...901 De som ikke har opplevd det skriver vel ikke så mye her? Har ikke blitt sett eller sett på selv, forøvrig. Anonymous poster hash: 3d243...11d
Guy Fawkes Skrevet 12. oktober 2013 #72 Skrevet 12. oktober 2013 Cumshots? Anonymous poster hash: 3d243...11d nope
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #73 Skrevet 12. oktober 2013 Har du sett noen pule, og hvordan var det? Ekkelt? Tennende? Har inntrykk av at dette var vanligere i unge år, når man ikke alltid hadde et sted å gå til, så man lå med noen på hytta, en sofa eller bilen. Jeg så nemlig nettopp min beste venninne ligge med noen i fylla. Skikkelig grisete sex, men det så så deilig ut Anonymous poster hash: fa578...e7e Jepp. Ei tidligere venninne av meg bodde i en trang kjellerleilighet. Vi hadde overrasket henne med 30-årslag, og var i leiligheten hennes på nachspiel. En liten gjeng med jenter, og en kar. Leiligheten var så liten at hun hadde senga i stua. Der lå hun og han karen og småkosa. En stund. Før de plutselig pulte på harde livet, med et sånt insektsnett som eneste "vegg" mellom dem og oss. Vi satt så nærme at vi kunne tatt på dem faktisk. Det var ikke verken spennende eller tennende. Bare veldig pinlig og veldig ekkelt. Vi prøvde å si i fra til de også, men det brøy de seg ikke noe om. Det hele ble ikke bedre av at denne karen hadde gravid samboer hjemme, og dette visste venninna mi, og vi. Vi var flere som hadde prøvd å snakke fornuft i de begge, men ingen av de brøy seg. Min tidligere venninne svarte bare at det ikke var hennes problem. Selv var hun singel, og så fikk han stå for sine egne handlinger. Jeg syns hun også hadde et ansvar, noe jeg fortalte henne, men det ga hun glatt en lang f*** i. Anyways, i det tilfellet der iallfall, var det som sagt bare pinlig og ekkelt. Anonymous poster hash: 8fb10...b85
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #74 Skrevet 12. oktober 2013 Jepp. Ei tidligere venninne av meg bodde i en trang kjellerleilighet. Vi hadde overrasket henne med 30-årslag, og var i leiligheten hennes på nachspiel. En liten gjeng med jenter, og en kar. Leiligheten var så liten at hun hadde senga i stua. Der lå hun og han karen og småkosa. En stund. Før de plutselig pulte på harde livet, med et sånt insektsnett som eneste "vegg" mellom dem og oss. Vi satt så nærme at vi kunne tatt på dem faktisk. Det var ikke verken spennende eller tennende. Bare veldig pinlig og veldig ekkelt. Vi prøvde å si i fra til de også, men det brøy de seg ikke noe om. Det hele ble ikke bedre av at denne karen hadde gravid samboer hjemme, og dette visste venninna mi, og vi. Vi var flere som hadde prøvd å snakke fornuft i de begge, men ingen av de brøy seg. Min tidligere venninne svarte bare at det ikke var hennes problem. Selv var hun singel, og så fikk han stå for sine egne handlinger. Jeg syns hun også hadde et ansvar, noe jeg fortalte henne, men det ga hun glatt en lang f*** i. Anyways, i det tilfellet der iallfall, var det som sagt bare pinlig og ekkelt. Anonymous poster hash: 8fb10...b85 Det var kanskje da hun ble tidligere venninne? Anonymous poster hash: 3d243...11d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #75 Skrevet 12. oktober 2013 Nja, så jo at kompisen min knulla dama som samtidig sugde meg. Også var det en gang rundt konfirmasjonsalder at jeg ble stående og kikke i dørsprekken på moren til en annen kompis som lå i badekaret og kjørte seg hardt med en stor rosa dildo! Anonymous poster hash: 253df...dda 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #76 Skrevet 12. oktober 2013 Det var kanskje da hun ble tidligere venninne? Anonymous poster hash: 3d243...11d Det var definitivt starten på prosessen ja Anonymous poster hash: 8fb10...b85
kiimainen teini Skrevet 19. oktober 2013 #77 Skrevet 19. oktober 2013 Var på en hjemme alene fest for noen uker siden, der var det et par som var på kliner'n fra de kom, og utpå natten så ga de tydelig blaffen i at de ikke var alene, og hadde seg i sofaen. Kleint. =P
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #78 Skrevet 19. oktober 2013 Så bestevenninna mi en gang. Men de var ikke i full action da, det jeg husker var at hun satt naken oppå han, men det virka som han hadde på seg boxeren, så ikke helt sikker der Ellers tror jeg jeg ikke har sett noen pule. Har selv blitt ferska en-to ganger. Anonymous poster hash: b7eea...d8f
Lilac Skrevet 19. oktober 2013 #79 Skrevet 19. oktober 2013 Har det ja. Men jeg har blitt mest sett på av andre mens jeg har sex enn å ha sett på andre ha sex. Syntes det er pirrende å bli sett på. Ikke like pirrende å se på andre, de fleste gangene det har skjedd har jeg blitt med etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #80 Skrevet 19. oktober 2013 Har aldri sett noen. Vet ikke hva jeg hadde syntes om situasjonen, om det skulle hendt. Har hørt noen ganger, men ikke noe jeg ble tent av. Anonymous poster hash: d1818...894
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå