AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #41 Skrevet 7. oktober 2013 Har ikke sett på, men våket en gang av at venninna mi hadde sex i samme seng som jeg lå. Lot som jeg sov helt til de var ferdige Anonymous poster hash: 69ae3...85f
Fuckman1983 Skrevet 7. oktober 2013 #42 Skrevet 7. oktober 2013 Mange ganger, liker å se på andre + å bli sett på selv. Bare pirrende!
Singha Skrevet 7. oktober 2013 #43 Skrevet 7. oktober 2013 Ja. På festival. På konsert. Ute på vei hjem fra en sen bykveld. Et par som satt på de to setene ved siden av meg på flytur og selvsagt har jeg oppdaget mine foreldre når jeg var liten og gikk inn på rommet deres.
Mike Waters Skrevet 7. oktober 2013 #44 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, har sett flere. Mest artig og fascinerende, ikke fullt så tennende, men det kommer jo helt an på hvem, hva og hvor
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #45 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men vi (par) fikk tilbud av et annet par å gjøre det sammen, det skulle være pirrende liksom. Både meg og samboer synes at det ikke er så greit når man har barn og er familiefar og familemor liksom, hadde kanskje gått når vi var i 20-årene... Så vi takket nei, men det var liksom litt rart å høre at de gjør dette med andre par ofte, vi hadde aldri tenkt noe sånt om dem. Er jeg for konservativ kanskje? Anonymous poster hash: 48e6d...cad
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2013 #46 Skrevet 7. oktober 2013 Ja mange ganger , mest i min ungdom. Vi la oss ofte i dobbeltsengen og hadde sex ved siden av hverandre. Hadde klespoker, som det ble sex av Og partnerbytte, trekant osv.. Har hatt sex i den frie natur og blitt oppdaget selv også. 3
Guy Fawkes Skrevet 7. oktober 2013 #47 Skrevet 7. oktober 2013 Har du sett noen pule, og hvordan var det? Ekkelt? Tennende? Har inntrykk av at dette var vanligere i unge år, når man ikke alltid hadde et sted å gå til, så man lå med noen på hytta, en sofa eller bilen. Jeg så nemlig nettopp min beste venninne ligge med noen i fylla. Skikkelig grisete sex, men det så så deilig ut Anonymous poster hash: fa578...e7e Ja jeg så min kone knullet naboen når jeg kom hjem fra jobb. Neida bare skrønet om den der. Ja jeg har sett andre i samme rom og det var et moment det. Ellers har jeg sett det på ei scene der en mann pulte dama i flere stillinger og det var stusselige saker. Det er mer opphissende å se maling tørke. 1
Guy Fawkes Skrevet 7. oktober 2013 #48 Skrevet 7. oktober 2013 Ja mange ganger , mest i min ungdom. Vi la oss ofte i dobbeltsengen og hadde sex ved siden av hverandre. Hadde klespoker, som det ble sex av Og partnerbytte, trekant osv.. Har hatt sex i den frie natur og blitt oppdaget selv også. Vet ikke hvorfor men jeg likte innleget ditt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #49 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men vi (par) fikk tilbud av et annet par å gjøre det sammen, det skulle være pirrende liksom. Både meg og samboer synes at det ikke er så greit når man har barn og er familiefar og familemor liksom, hadde kanskje gått når vi var i 20-årene... Så vi takket nei, men det var liksom litt rart å høre at de gjør dette med andre par ofte, vi hadde aldri tenkt noe sånt om dem. Er jeg for konservativ kanskje? Anonymous poster hash: 48e6d...cad Så lenge du ikke tar med barna på showet så ser jeg ikke hvorfor det skulle ha noe å si. Anonymous poster hash: 04ea7...440 1
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2013 #50 Skrevet 7. oktober 2013 Vet ikke hvorfor men jeg likte innleget ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #51 Skrevet 7. oktober 2013 Har hørt, aldri sett, men blitt sett sånn ved et uhell. Synes ikke det er pirrende og hverken se eller høre andre som holder på. Faktisk er det ganske motbydelig. Anonymous poster hash: f3ed9...e61 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. oktober 2013 #52 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, ferska kameraten min, ble ståande å se på, mens han stønnet høyt å fikk orgasme! Jeg ble faktisk kåt når jeg så det! Vi har ledd mye av det etterpå, for dem gå f... Og kjørte bare på til det gikk for dem!! Bor ellers i bokollektiv og hører ofte at noen avoss har sex!! Har nok blitt hørt selv iogså! Hehe.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #53 Skrevet 7. oktober 2013 Både hørt og sett.. Anonymous poster hash: c6599...28d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #54 Skrevet 7. oktober 2013 Hva slags folk er det dere omgås, egentlig? Lurer på om kg er noget spesielt, eller om noenognitti prosent virkelig har opplevd dette? Merker at jeg atter en gang er lettet over å tilhøre mindretallet her inne. Anonymous poster hash: c8ba5...901 1
Gjest Wanderlust Skrevet 7. oktober 2013 #55 Skrevet 7. oktober 2013 Har ikke sett på, men våket en gang av at venninna mi hadde sex i samme seng som jeg lå. Lot som jeg sov helt til de var ferdige Anonymous poster hash: 69ae3...85f Du skulle ha hoppet opp og ropt bø! 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. oktober 2013 #56 Skrevet 7. oktober 2013 2 ganger. En gang på et utested, de sto langs veggen og han hadde buksene nede ved anklene. De ble kastet ut etter hvert Og en gang på folkehøyskole da romvenninna mi hadde glemt å låse døra Ikke tennende i det hele tatt. Bare flaut egentlig.
blussen Skrevet 7. oktober 2013 #57 Skrevet 7. oktober 2013 Naboen og typen puler med gardina oppe. Noen ganger står jeg i hagen og ser inn på sexen:-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #58 Skrevet 9. oktober 2013 Var en gang på en fuktig bytur med dama jeg var forelsket i. Hun traff på en gammel kjenning, som inviterte oss på nachspiel. Så slutten av kvelden og begynnelsen av morgenen ble tilbrakt med å se på at de humpet løs. Alt hun sa etterpå var "unnskyld." Anonymous poster hash: 3bfa9...9e2
Cinder Skrevet 9. oktober 2013 #59 Skrevet 9. oktober 2013 Ja og det er deilig :-) Avtalte møter med par og de har sex, jeg har sex med en av dem eller med begge.
NonJuan Skrevet 10. oktober 2013 #60 Skrevet 10. oktober 2013 Har faktisk aldri sett noen irl. Ikke jeg heller!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå