Gå til innhold

Hvilken kroppsform har jeg? (Bilde)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøver å finne ut hvilken kroppsform jeg har, og kanskje noen vet hvordan jeg kan bli kvitt de svææære hoftene jeg har?

Er ikke babe, så trykk på linken på eget ansvar

http://i40.tinypic.com/o5cn4x.png

Gått ned 40 kg snart, så ikke gidd å kommenter vekta mi please.



Anonymous poster hash: 878ca...3cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som eple form.

Men det er ikke lett og se på det bildet



Anonymous poster hash: 008d1...2f6
Skrevet

Æsj, eple :(

Men har man ikke tynne lår da? Moren min er definitivt eple, hun ser gravid ut, men veldig tynne lår og legger. Alt er liksom fra magen og opp. Mens jeg har normale legger, tykke lår, stoore hofter, mage naturligvis (men ikke gravid-mage) normal rumpe, innsving i midjen (mamma har ikke midje en gang), normal str på puppene.

TS.



Anonymous poster hash: 878ca...3cd
Skrevet

Veldig vanskelig å avgjøre da vi ikke har sett deg og bildet har dårlig kvalitet. Men syns ikke du skal være misfornøyd med kroppen din, du ser frisk og bra ut, men kan trene for å stramme opp :)



Anonymous poster hash: ffabb...6b8
  • Liker 1
Skrevet

Er vel ingenting galt med epleform. Vær glad for at du er frisk og at kroppen din er velfungerende.

Æsj, eple :(

Men har man ikke tynne lår da? Moren min er definitivt eple, hun ser gravid ut, men veldig tynne lår og legger. Alt er liksom fra magen og opp. Mens jeg har normale legger, tykke lår, stoore hofter, mage naturligvis (men ikke gravid-mage) normal rumpe, innsving i midjen (mamma har ikke midje en gang), normal str på puppene.

TS.

Anonymous poster hash: 878ca...3cd

Skrevet

tagbar...



Anonymous poster hash: 48210...b6e
Skrevet

Det finnes da flere forskjellige kroppsformer. Du kan jo se her:

http://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shapes

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-488236/Trinny-Susannah-reveal-12-womens-body-types--you.html

Eventuelt kan du selv prøve bodyshapequizen og finne ut hva du er. :)

Jeg ser på bildene, og føler jeg er en blanding av alt :P

TS.

Anonymous poster hash: 878ca...3cd

Skrevet

Veldig vanskelig å avgjøre da vi ikke har sett deg og bildet har dårlig kvalitet. Men syns ikke du skal være misfornøyd med kroppen din, du ser frisk og bra ut, men kan trene for å stramme opp :)

Anonymous poster hash: ffabb...6b8

Jeg skjønner, iphone kamera er ikke akkurat det beste! Jeg skal begynne å trene, så da begynner oppstrammingen etter et stort vekttap :)

TS.

Anonymous poster hash: 878ca...3cd

Skrevet

Etter å målt opp målene mine i den bodyshape kalkulatoren er jeg pæreformet, men de har jo rumpe. Om jeg først skal være pæreformet kunne jeg jo fått litt rumpe :rolleyes:

TS.



Anonymous poster hash: 878ca...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...