Gå til innhold

Krakow i Polen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt mye bra om den plassen. Noen av dere som har vært der, og som kan anbefale plassen? :) Har hørt at det er billig mat og shopping, og det passer meg ypperlig. :P

Anonymous poster hash: 15bbf...21a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krakow er en nydelig by. Flott gamleby og billig mat. I tillegg er det gode muligheter for shopping og opplevelser :)

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Ja, dra dit!

De har new yorker der også

• Liker 2
Skrevet

Nydelig by og nydelig mat. Jødekvartalet er magisk! Ta de små sightseeingbussene rundt i byen. Maten er god, 20 kr for en øl eller et gl vin og 50 kr for en pastarett. Det ligger et stort kjøpesenter 1 km utenfor byen, der var det sitter 1000 butikker. :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Nå fikk jeg bare lyst til å reise med en gang. Liker veldig godt å høre at det er billig mat og shopping, for det passer meg perfekt. :Nikke: Får se hva jeg kommer frem til!

Anonymous poster hash: 15bbf...21a
Skrevet

Ja mat og drikke er latterlig billig liksom. :)

Skrevet

Kjempefin by! Mat og drikke er superbilligt, men klær/sminke var ikke så superbillig som jeg forventa. Gamlebyen er også kjempefin. Og det ligger et gigantisk stort shoppingsenter i byen som har enormt mange butikker og restauranter.

Eneste jeg fikk litt fra høyre, var at veldig mange ikke skjønner engelsk, så noe vanskelig å finne frem :-p

Anonymous poster hash: af53b...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...