AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Har hørt mye bra om den plassen. Noen av dere som har vært der, og som kan anbefale plassen? Har hørt at det er billig mat og shopping, og det passer meg ypperlig. Anonymous poster hash: 15bbf...21a
Fralle Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Krakow er en nydelig by. Flott gamleby og billig mat. I tillegg er det gode muligheter for shopping og opplevelser 1
Gjest slettetbruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, dra dit! De har new yorker der også 2
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Nydelig by og nydelig mat. Jødekvartalet er magisk! Ta de små sightseeingbussene rundt i byen. Maten er god, 20 kr for en øl eller et gl vin og 50 kr for en pastarett. Det ligger et stort kjøpesenter 1 km utenfor byen, der var det sitter 1000 butikker.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Takk for svar alle sammen. Nå fikk jeg bare lyst til å reise med en gang. Liker veldig godt å høre at det er billig mat og shopping, for det passer meg perfekt. Får se hva jeg kommer frem til! Anonymous poster hash: 15bbf...21a
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Ja mat og drikke er latterlig billig liksom.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Kjempefin by! Mat og drikke er superbilligt, men klær/sminke var ikke så superbillig som jeg forventa. Gamlebyen er også kjempefin. Og det ligger et gigantisk stort shoppingsenter i byen som har enormt mange butikker og restauranter. Eneste jeg fikk litt fra høyre, var at veldig mange ikke skjønner engelsk, så noe vanskelig å finne frem :-p Anonymous poster hash: af53b...b32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå