AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Har hørt shoppingen der er dårlig, og at det bare finnes veldig små størrelser og at det er dyrt. Jeg har 0 problemer med å finne klær i min størrelse i f.eks Spania og Frankrike. Tenker mer på normale kjedebutikker som Armani etc. Anonymous poster hash: fd38c...709
Rosewood Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Haha? Shopping i Italia er jo kjempebra. De har mange forskjellige kjeder, dyrt og rimeligere. Prisen er vel sånn ca som i Norge, mer eller mindre. Kommer jo an på hvor du går. Størrelsene der er veldig små ja, det stemmer, men ikke bare små størrelser. Du må gjerne opp en størrelse eller to
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Shopping dårlig i Italia? Merkelig utsagn. Det du ikke finner i shoppinghimmelen - Milano - finnes ikke.... Prisene varierer mellom kjempebillig og kjempedyrt, så utvalget er stort. Vanlige kjedebutikker har størrelser også for normalvektige og for de som har litt former. Men det er ikke mange butikker som har plus-size, men det gjelder jo Norge også. Jeg er 172 høy og veier rundt 67-68 kg og har ikke problemer med å finne tøy i Italia. I Italia bruker jeg stort sett - italiensk størrelse - str. 46. Noen ganger 44 (overdeler). Størrelsene i Italia er ikke veldig små. Det er bare et annet størrelsesystem. Slik som veldig mange andre land har. Glem f.eks. norsk størrelse 40 hvis du er i Italia (eller England og USA for den saks skyld). Finn den størrelse i andre land som tilsvarer det systemet man bruker i Norge. Anonymous poster hash: de062...769
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Dårlig shopping i Italia? Haha. Anonymous poster hash: a28c8...e27
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Normale kjedebutikker som Armani? :-pAnonymous poster hash: 3fab6...90c
Gjest Conradine Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Kjempebra shoppingmuligheter i Italia .. og utrolig mye fine klær i italiensk design. Jeg er 173 cm høy og bruker størrelse M (bukser, skjørt) og L (overdeler) og har ingen problemer med å finne flotte klær i Italia. 1
Gjest Caroline55 Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Gjest diingo Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg var i Roma i sommer. FANTASTISK! De har en gate (eller sikkert flere, men en hovedgate) med dyre merkeklær. MEN de har også en gate med vanlige klesbutikker som Mango, acsessoris, nike.. og de er ikke spesielt dyre.. mange klær og mye gøy! Pluss en butikk med MAAAAANGE smykker/armbånd/ringer i alle mulige farger, ELSKET DEN! Jeg brukte aldri mer enn 100 kr (norske) på en genser/bukse/topp.
Gjest Conradine Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Napoli er en flott shoppingby med utrolig stor utvalg. Langs kysten er det mange større eller mindre byer hvor utvalget er stort. Vi har vært i flere mindre byer og aldri hatt problemer med å finne shoppingmuligheter.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg synes ikke shoppingen i Roma var spesielt bra. Milan er derimot bra. Til Roma drar jeg for historie og kultur (og is), ikke shopping. Anonymous poster hash: 95ec4...26f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Mja, vil si at det spørs hvor i Italia du er. Jeg var i en småby ganske langt ute på landet en gang, og der var det FÅ og dårlige shoppingmuligheter. Der var det mer fokus på små restauranter og vin. Men er du i en av storbyene, så er det klart utvalget er større. Milano har nok mye. Og det samme med Venezia kanskje? Og sikkert Roma også. Men igjen, reiser du til en av småbyene, kan det bli annerledes. Ser mange sier "haha, hvordan kan det være mulig med dårlig shopping-muligheter i italia?" - Men da er det vel fordi de kun tenker Italia = Milano. Men dette stemmer ikke, er et tonn av småbyer i Italia også uten noen form for sentre eller massevis av shopping-gater Hvor i Italia skal du? Har ikke noen konkret plan om å dra dit egentlig, bare lurte på om det var som jeg trodde ang shoppingen. Jeg syns Frankrike og England må være Europas beste land for shopping, skal litt til for å slå de i utvalg. Og normale størrelser. Anonymous poster hash: fd38c...709
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Har ikke noen konkret plan om å dra dit egentlig, bare lurte på om det var som jeg trodde ang shoppingen. Jeg syns Frankrike og England må være Europas beste land for shopping, skal litt til for å slå de i utvalg. Og normale størrelser. Anonymous poster hash: fd38c...709 Kan anbefale Monaco De har mye shoppe-muligheter. Anonymous poster hash: 4e113...4ed
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Kan anbefale Monaco De har mye shoppe-muligheter. Anonymous poster hash: 4e113...4ed Eh, Monaco er jo ikke i Italia da.. Har vært der, syns det var ræva. Med mindre man er millionær er det ikke bra shopping. Elsker shoppingen i Nice! ORGASMISK! Anonymous poster hash: fd38c...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå