Gå til innhold

sexnegative kgere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som ikke blir med på normale sexuelle handlinger. Har dere et godt selvbilde eller har dere et angstfyllt forhold til kropp og sex? Heldigvis har vi frigjorte voksne kvinner som jevne ut moralismen deres her på forum :-) Les og lær;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bråkar

Hva mener du?

Jeg synes de er langt mer spenstige enn jeg noensinne tørte å fantasere om som 16 åring, 20 åring, 30 åring.

Noen ting blir jo bare bedre.

Som ikke blir med på normale sexuelle handlinger. Har dere et godt selvbilde eller har dere et angstfyllt forhold til kropp og sex? Heldigvis har vi frigjorte voksne kvinner som jevne ut moralismen deres her på forum :-) Les og lær;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke ha sex lengre for jeg blir jo bare dumpa uansett. Og jeg er en jævel på avsugninger altså. Nu suger jeg bare på andre ting, bananer og sånt. Veldig digg, slipper å bekymre meg for kjønnssykdommer og.



Anonymous poster hash: 4126e...446
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "normale seksuelle handlinger"?

For min del handler det å være seksuelt frigjort, voksen (?) og å ha et godt selvbilde etc. også om å tillate seg selv å ha de grensene eller preferansene man har selv om de kan oppfattes som feil for andre, og å være trygg nok til å mene at det faktisk er helt OK og ikke trenger å handle om moralisme, til tross for at det finnes andre som har andre grenser.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener når noen mangler ett åpent sinn om sex og ikke vil imøtekomme partners ønsker og nekter å prøve noe nytt og er negative til det dem mangler kjennskap til. Det ser stusselig ut;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Neste gang skal jeg be mannen min ta meg så hardt i rasshølet så tarmen spruter ut og bæsjen bare flyter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ikke blir med på normale sexuelle handlinger. Har dere et godt selvbilde eller har dere et angstfyllt forhold til kropp og sex? Heldigvis har vi frigjorte voksne kvinner som jevne ut moralismen deres her på forum :-) Les og lær;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Du må nesten komme med noen eksempler så folk vet hva du mener med "normale seksuelle handlinger."

Anonymous poster hash: ec5ba...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener når noen mangler ett åpent sinn om sex og ikke vil imøtekomme partners ønsker og nekter å prøve noe nytt og er negative til det dem mangler kjennskap til. Det ser stusselig ut;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Hmm. Hvis det handler om en slags grunnleggende innstilling eller tilnærming til sex, eller det å skulle ha et åpent sinn, så går du egentlig i samme felle som de du kritiserer synes jeg, når du liksom konstruerer to grupper bestående av de som er"sexnegative" og de som ikke er det, og samtidig vurderer folks seksualitet basert på sånt som hvilke konkrete seksuelle handlinger de er komfortable med eller ikke.

Altså, hvis du synes f.eks. å ikke bli med på deep-throating er stusslig og barnslig, så er det din vurdering, sett i lys av ditt perspektiv, og det dreier seg om et skille du har laget mellom folk. Det sier derfor ingenting om hvorvidt den som ikke ønsker/liker dette har dårlig selvbilde, et angstfylt syn på sex, et begrenset sexliv eller lignende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ikke blir med på normale sexuelle handlinger. Har dere et godt selvbilde eller har dere et angstfyllt forhold til kropp og sex? Heldigvis har vi frigjorte voksne kvinner som jevne ut moralismen deres her på forum :-) Les og lær;-)

Anonymous poster hash: d8f39...8de

Hvem skal bestemme hva som er "minstestandarden for seksuelle handlinger alle må gjøre"?

Æ'kke sånn sex funker :)

Anonymous poster hash: cc990...dd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer av flere forsøk og at man ikke får nytelse av det. Noen får ikke det uansett hvor mye man prøver. En gang må man jo si man har prøvd nok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest sexnegative jeg vet om er når folk ser på sex som en konkurranse i å være mest mulig frigjort, og til og med ser ned på dem som ikke deler samme preferansene.

Det viktigste er å finne noen som er høvelig på samme linje i forhold til seksuelle preferanser. Dersom begge i et forhold liker samme tingene og trives med det, er det da revnende likegyldig hva andre måtte mene. For noen holder det med misjonær i halvmørket, for noen kreves det litt mer variasjon og for andre igjen er det ikke bra sex før man har trumpet seg gjennom kama sutra og alle sexleksikon og utført alle mulige stillinger og sexvarianter. Noen liker kanskje ikke oralsex men elsker analsex, og omvendt. Noen liker begge deler og noen liker ingen av delene. Alt er greit og lov og er ikke noe problem så lenge man finner sexpartnere som deler omtrent samme oppfatningen av god sex.



Anonymous poster hash: 1ad51...d36
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...