Gjest Anastasia Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg elsker yoghurtnøtter for tiden, de er så gode! Og salte skruer, salte bananer, pringles med paprika og mørk sjokolade med havsalt. Hva er deres favoritter?
Anglofil Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) * Snack chips fra Kims * Skolekritt * Sjokolade med bringebærgelé inni * Panda-lakris * Digestive-sjokoladen fra Marabou Mvh Yvonne Endret 4. oktober 2013 av Yvonne
challenger Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Smash, ingen over, ingen ved siden av! Synd det er så himla dyrt(eller egentlig er det vel bra for da blir det sjelden kjøpt) 1
skruf Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Kicks med lakris og sitron Pandalakris Operamints Kremtopper Hobby Troika 1
Gjest crazycatlady Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Snack chips Pingles med salt og eddik Soho Gul og blå kick Smash Walters mandler Tyrkisk peber ...jeg kunne fortsatt i evigheter, jeg elsker snacks og godis!
Gjest Anastasia Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Kom på en til! Den nye Tyrkisk Peber, grå pose. Selges bare på Deli de Luca og er dyr, 40 kr. Men såå god!!
LittDiva Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Smågodt . Masse forskjellige smågodt. Is ( om det teller som snacks) Aldri likt potetgull, peanøtter osv. Sugar, Sugar, Sugar !! 1
Jade Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Druer!! Nam! Hvis vi skal gå på usunne ting, så er M, Hobby, After Eight og Daim-is farlig godt!! Av chips, så er sprø-mix og sørlandschips godt :O
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Skriver under på den.. haha!Driter i om folk synes det stinker.. skjønner ikke det.. elsker lukten også! Anonymous poster hash: 10127...690
pinar Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Frokostblanding med peanøttsmør smak. Jeg kan spise frokostblandinger tørt rett fra esken som snack. Nam!
Pinkee Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Pistasjenøtter!! Står en boks i skapet å roper på meg
Paprica Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Tørket mango Tørket ingefær Mørk sjokolade Kokosboller Potet sticks fra Kims Bamsemums Heksehyl
Cuddlegirl Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Sportlunch og boble melkesjokolade Smågodt Skillingsboller Chips(salt)
Pringle Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Her prøver man nå å ligge litt unna usunne greier. Fikk nettopp en pakke med Beef Jerky (12 småposer med tre forskjellige smaker) i posten, og det er favorittsnackset mitt for tiden.
awesome. Skrevet 5. oktober 2013 #17 Skrevet 5. oktober 2013 Snack chips Pingles med salt og eddik Soho Gul og blå kick Smash Walters mandler Tyrkisk peber ...jeg kunne fortsatt i evigheter, jeg elsker snacks og godis! Vet du hvilke butikker som selger Pringles med salt og eddik? Kjøpte en i Sverige bare for å smake, men har ikke sett den i noen norske butikker.. Jeg er hekta på Pringles og seigmenn for tiden. Rart, for jeg likte ingen av delene før
Gjest Anastasia Skrevet 5. oktober 2013 #18 Skrevet 5. oktober 2013 Vet du hvilke butikker som selger Pringles med salt og eddik? Kjøpte en i Sverige bare for å smake, men har ikke sett den i noen norske butikker.. Jeg er hekta på Pringles og seigmenn for tiden. Rart, for jeg likte ingen av delene før Jeg er også hekta på salt & vinegar potetgull! Mener jeg har sett det på Ultra og meny om jeg ikke tar feil. Hvertfall fra Maarud, men mulig de hadde fra pringles og
pusla Skrevet 5. oktober 2013 #19 Skrevet 5. oktober 2013 Beef jerky er jo skikkelig godt! Ostepop og popcorn er mine favoritter. 1
awesome. Skrevet 5. oktober 2013 #20 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er også hekta på salt & vinegar potetgull! Mener jeg har sett det på Ultra og meny om jeg ikke tar feil. Hvertfall fra Maarud, men mulig de hadde fra pringles og Meny har jeg ikke vært innom, tusen takk! Mulig det blir litt salt og eddik potetgull på meg i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå