Gjest Blomst83 Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Har hørt så mange ulike meninger,men veldig mye negativt. Og det at folk blir fysisk kvalme er et stort minus.
marsy Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Det er bare et nytt design, + noen nye praktiske funksjoner/snarveier (hovedsaklig), ikke noe du kan bli fysisk kvalm av å bruke.
Gjest Naria Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er veldig fornøyd med iOS7. Har heller ikke merket noe kvalme og jeg er generelt sensitiv for slikt. 2
Gjest Blomst83 Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Det er bare et nytt design, + noen nye praktiske funksjoner/snarveier (hovedsaklig), ikke noe du kan bli fysisk kvalm av å bruke. Det er flere som har blitt det.Det her er en av flere artikkler. http://www.dagbladet.no/2013/09/29/kultur/apple/ios7/teknologi/animasjoner/29519179/ Har også flere venner som har sagt det samme.
Gjest Sakone Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Med mindre du har iPhone 5 så anbefales det ikke å oppdatere hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Med mindre du har iPhone 5 så anbefales det ikke å oppdatere hvertfall. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: aa3f8...6bd
Gjest Sakone Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Telefonen blir betraktlig tregere. Så en test på en nettside, responstiden ble over doblet, tok opptil 2-3 sekunder å åpne en app osv. 1
Gjest Blomst83 Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Med mindre du har iPhone 5 så anbefales det ikke å oppdatere hvertfall. Ok.Jeg har nummer 4,så kanskje jeg bare skal la det være
Cata Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Det er flere som har blitt det.Det her er en av flere artikkler. http://www.dagbladet.no/2013/09/29/kultur/apple/ios7/teknologi/animasjoner/29519179/ Har også flere venner som har sagt det samme. Jamen det er jo hvis man har på alle mulige animasjoner . Det er faktisk lov å skru dem av hvis man blir kvalm. Jeg blir ikke kvalm, men har skrudd dem av likevel av hensyn til batterikapasiteten. Har iPhone 4 og, ja, den ble merkbart tregere i "hjernen" sin etter oppgraderingen. Samtidig så liker jeg det nye kontrollsenteret, eller snarere tilgangen til det, og venner meg langsomt til de andre funksjonene også. Dog - designet på de nye mappene er grusomt. Kunne de ikke funnet farger som var mindre skrikende? Alt i alt så synes jeg likevel det er en forbedring i forhold til forrige versjon av OS'et
Batteri Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Ikke oppdatér! Jeg angrer skikkelig, er ordentlig misfornøyd. Tlf har blitt mye treigere, og ingenting har blitt bedre.
Callisto83 Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg synes ihvertfall lommelykt funksjonen var gull verdt Men selve fargene og ikonene ble litt for flate og neonlyse for min del, og jeg måtte deaktivere det 3D skjermbildet for jeg følte det tappet ned batteriet raskere. Det verste var helt klart den nye kalenderen. ÆSJ så stygg den var blitt. Den gamle var MYE finere. Så du må se selv, jeg kan ikke si jeg angrer, men hver sin smak
_Aries Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har 4s og oppdaterte. Jeg er skikkelig fornøyd. Endelig har Apple laget et OS som endrer designet betraktelig! Har heller ikke merket noe til at den er tregere.
Cata Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har 4s og oppdaterte. Jeg er skikkelig fornøyd. Endelig har Apple laget et OS som endrer designet betraktelig! Har heller ikke merket noe til at den er tregere. Kunne de nå bare endret litt på at vi er låst til de der "flisene" også, så.... Må innrømme jeg synes "valgfrie" forsider på androidmobiler er langt finere enn de der firkantene på iPhone. Men funksjonaliteten ble langt bedre med det nye OS'et, bare det å slippe å bla langt inn i fjerde undermeny for å slå på blåtann hjalp stort.
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med å ha oppdatert. Ikke tregt å åpne apper heller. Blitt veldig vant til den nå faktisk. ^^, Endret 7. oktober 2013 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Hva synes dere om den nye safari? Jeg likte den gamle bedre. Anonymous poster hash: aa3f8...6bd
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg bruker ikke Safari. Jeg bruker Mercury og Dolphin.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 BB10 OS, folkens. iPhone er ikke kult lenger.
Cata Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 BB10 OS, folkens. iPhone er ikke kult lenger. Vil ikke ha knappefon, og har dessuten heller ikke iPhone fordi den er kul, men fordi den kommuniserer med mac der hjemme
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #20 Skrevet 10. oktober 2013 Vil ikke ha knappefon, og har dessuten heller ikke iPhone fordi den er kul, men fordi den kommuniserer med mac der hjemme Det finnes touchtelefoner med BB10 også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå