AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Sender dere lettkledde/naken/kroppsdeler/whatever på snapchat? Anonymous poster hash: 3116f...bd9
Anoia Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Sender dere lettkledde/naken/kroppsdeler/whatever på snapchat? Anonymous poster hash: 3116f...bd9 Nå har ikke mannen min snapchat, men ville ikke gjort det uansett; det er en veldig dårlig ide. 2
Noteknekk Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Nei det gjør jeg ikke. Samboer har ikke snapchat, og jeg hadde ikke sendt dirty om han hadde hatt det heller; føler ikke at det er trygt, redd for at flere tredjeparter kan ha tilgang på alle bildene som sendes. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Nå har ikke mannen min snapchat, men ville ikke gjort det uansett; det er en veldig dårlig ide. Hvorfor det? Jeg synes det er en god idé. Viktig å pirre hverandre litt i hverdagen. Anonymous poster hash: 28d98...676 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Nei det gjør jeg ikke. Samboer har ikke snapchat, og jeg hadde ikke sendt dirty om han hadde hatt det heller; føler ikke at det er trygt, redd for at flere tredjeparter kan ha tilgang på alle bildene som sendes. Ja, kjempeskummelt å bli 1 av 1 milliard mennesker på snapchat leaked. Anonymous poster hash: 28d98...676
#Sunrise Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Haha, av og til:P men det er somregel kløft eller noe:P bilder jeg kunne lagt ut på facebook.
Anoia Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor det? Jeg synes det er en god idé. Viktig å pirre hverandre litt i hverdagen. Anonymous poster hash: 28d98...676 Man kan pirre hverandre på andre måter enn ved å benytte seg av en tjeneste der man risikerer at bildene blir offentliggjort... 1
Noteknekk Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Ja, kjempeskummelt å bli 1 av 1 milliard mennesker på snapchat leaked. Anonymous poster hash: 28d98...676 Ja faktisk, slike bilder er forbeholdt kun meg og samboer, ingen andre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Ja har sendt et par til kjæresten De er jo ikke så veldig dirty da, siden jeg som regel har truse på. Og selvfølgelig aldri av ansiktet. Og så tror jeg ikke det finnes noen på lista mi som ikke har fått bilder av puppene mine Anonymous poster hash: f604c...fa6
skyflakes Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Joda, har vel skjedd at jeg har sendt litt bilder av kløft med mer. Men aldri bilde av ansiktet, og kun til typen.
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor det? Jeg synes det er en god idé. Viktig å pirre hverandre litt i hverdagen. Anonymous poster hash: 28d98...676 Man kan ende opp med å pirre leserne av anonib.com i tillegg. Om du syns det er en god idé, knock yourself out.
Mr. HH Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg gjør ikke det, men vet om flere kompiser som har en app som lagrer alle snapchattene uten at det kommer opp at de har screenshotta det, så dere må være litt forsiktige også
Gjest abcdefgh Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Det slenger vel ett og annet treningstigths bilde til de mest "manndige" kompisene mine for å fyre opp litt.. Ellers temmelig uskyldig business.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå