Gå til innhold

3 festrøyk?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal møte en god venn av meg i dag. Vi skal drikke noen glass vin og kose oss. Jeg festrøyker en gang i blant, men har blitt så usikker på hvor mye det øker risikoen for at jeg får kreft. Tror dere jeg kan røyke tre sigg 5-6 ganger i året? Vet jo at det ikke er sunt, selvsagt, men er det veldig skadelig? Jeg koser meg sånn med den festrøyken...

Anonymous poster hash: c19e9...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så røyker du, ellers så røyker du ikke.

Det imellom.. stor risiko for hjerteinfarkt og sånn for hver røyk du tar da, har du ikke sett den skumle reklamen på tv'n? :fnise:



Anonymous poster hash: 99d3a...660
  • Liker 1
Skrevet

Kos deg med røyken din du. Det er nok helt andre ting som tar knekken på deg enn de få sigarettene :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...