Gå til innhold

Skal du pule ikveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen planer om å pule ikveld, eller denne helgen egentlig. Hva med dere?

Nei men jeg hadde gitt mye for å få satt meg på instruktøren jeg brukte.

Anonymous poster hash: de803...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å pule skikkelig. I timesvis. Såpass at man bør dusje innimellom.

Men Internett er vist mer interessant.......

Skrevet

Tviler på det.

Anonymous poster hash: 16d61...109
Skrevet

Hadde sex i går, med en fyr jeg egentlig ikke liker. Gleda meg litt da, fordi det var lenge siden sist. Men ble så langt inni faen skuffa når "penisen" var KNØTT liten. På størrelse med en tommelfinger i "stiv" tilstand. Var så vidt jeg klarte å holde igjen latteren når jeg så den. Dere aner ikke! Så straks vi var ferdige ringte jeg en kompis med verdens største penis bare for å kompansere for skuffelsen. Kvelden fikke en happy ending til slutt!

Anonymous poster hash: 19601...51f
  • Liker 1
Skrevet

Itj ikvelj næi

Haha, den der måtte jeg lese en del ganger for å forstå :P

Anonymous poster hash: 32aff...60f

Skrevet

Jo mer man får, jo mer vil man ha. Og jeg som hadde begynt å venne meg til "et liv uten sex" etter to mnd uten sex... og så får jeg noe på lørdag og nå er det sånn igjen. "Ååh må ha sex nå! Er så kåt!" Håper virkelig jeg får møte han duden igjen neste helg altså.

Anonymous poster hash: 5043c...842
Skrevet

Ikveld igår og i morgen og resten av uka + fredagen

Skrevet

Mannen er bortreist noen uker, så blir ikke mye puling på meg. Men skulle gjerne ha pult kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 6e564...3d1
Gjest HerName
Skrevet

Nei, blir nok ikke noe i kveld. Vært veldig lite i det siste og det er lenge til neste gang siden kjæresten skal vekk :(

Skrevet

Blir neppe noe action før til helgen igjen, men jeg klager ikke, fikk et par deilige omganger på lørdag. :biggrin:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og innlegg skrevet av personer under 16 år.

Estrella, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...