Gå til innhold

Glatt rumpe, er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å bli kvitt cellulitter og strekkmerker på rumpa? Jeg trener 4 ganger i uka, jeg spiser sunt, drikkeer mye vann og er slank. Men rumpa er like full av cellulitter :( Har hatt det siden jeg var 15 så det er vel arvelig da. Bruker bodyscrub men det funker ikke. Noen tips? Enten behandling evt operasjon?



Anonymous poster hash: f29c0...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er dessverre noe vi må leve med, de fleste har det.

Eneste du kan gjøre er å fortsette med treninga, squats og slikt gjør iværtfall at det jeg har minsker myyye! :-)

Er mest sannsynlig kun du som legger merke til det, husk det! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde celulitter var noe man ikke kunne trene bort jeG?



Anonymous poster hash: 9f8e7...ef6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har groper på rumpa og, ser ikke bra ut i bikini bakfra for å si det sånn. Åå er så urettferdig, jeg blir såå misunnelig i garderoben på treningssenteret når jeg ser damer med glatt rumpe :(

En annen ting jeg har lagt merke til er at de fleste menn har veldig glatt rumpe. Er det en genetisk grunn til det? Trener styrke 2 ganger i uka + cardio 2 ganger. Men føler ikke at rumpa blir noe fastere av den grunn. eller at cellulittene blir mindre.



Anonymous poster hash: f29c0...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 kg overvektig, har født to barn, og har glatt rumpe og ingen strekkmerker eller cellulitter. Du ville ikke ha byttet med meg. Dette er ren genetikk, ingenting å gjøre med. Bare bruk din mentale energi på å tenke på andre ting.



Anonymous poster hash: abb4f...97a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å operere? Legge inn silikon i rumpa eller noe?



Anonymous poster hash: f29c0...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har groper på rumpa og, ser ikke bra ut i bikini bakfra for å si det sånn. Åå er så urettferdig, jeg blir såå misunnelig i garderoben på treningssenteret når jeg ser damer med glatt rumpe :(

En annen ting jeg har lagt merke til er at de fleste menn har veldig glatt rumpe. Er det en genetisk grunn til det? Trener styrke 2 ganger i uka + cardio 2 ganger. Men føler ikke at rumpa blir noe fastere av den grunn. eller at cellulittene blir mindre.

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Trener du ordentlig styrketrening da?

Tung knebøy f.eks? Der du greier maks 8-12 repitisjoner pr sett. Trener du av typen med 20-30+ repitisjoner vil ikke det ha noe særlig effekt på å få strammere rumpe.

Anonymous poster hash: 884f4...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker blekner med tiden.

Cellulitter er varig. Ikke noe å gjøre med dem. Fettsuging kan faktisk gjøre det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Går det an å operere? Legge inn silikon i rumpa eller noe?

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Du får nok ikke vekk strekkmerkene av det. Jeg har selv strekkmerker og litt celulitter rett under rumpa, og det gjør egentlig ikke noe. Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, og strekkmerkene blir vel lysere og lysere med årene. Kjæresten min har en del strekkmerker på hoftene selv om han er veldig trent og har alltid vært det, og han bryr seg ikke om det han heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har betydelig mindre underhudsfett enn kvinner, og det er underhudsfettet som gir cellulitter. Å minske fettprosenten kan hjelpe noe, men dersom du er disponert for dette vil du nok aldri bli kvitt det helt.

Personlig synes jeg cellulitter er en bagatell og noe jeg ser på 95% av kvinner over 20. Også de slanke og veltrente.

Endret av Naria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du ordentlig styrketrening da?

Tung knebøy f.eks? Der du greier maks 8-12 repitisjoner pr sett. Trener du av typen med 20-30+ repitisjoner vil ikke det ha noe særlig effekt på å få strammere rumpe.

Anonymous poster hash: 884f4...317

Jepp. Trener tung styrketrening på sats. Så tungt at jeg får kramper faktisk.

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, finnes det oljer eller kremer man kan bruke? Skal innrømme at jeg er en sucker når det gjelder reklame for ting som skal hjelpe mot cellulitter.



Anonymous poster hash: f29c0...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

By the way, finnes det oljer eller kremer man kan bruke? Skal innrømme at jeg er en sucker når det gjelder reklame for ting som skal hjelpe mot cellulitter.

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Jeg er utrolig glad i bliss sine produkter, og de har funket på meg. Men jeg har ikke prøvd FatGirlSlim-kremene, men har hørt at de er veldig gode. Du kan alltids prøve. De skal funke mot celulitter.

Enten denne: http://www.kicks.no/bliss--b254/hudpleie-c171/fatgirl-treatment-kit--p21334

Eller denne: http://www.kicks.no/bliss--b254/hudpleie-c171/fatgirlslim--p21356

Dette kan du kjøpe på Kicks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utrolig glad i bliss sine produkter, og de har funket på meg. Men jeg har ikke prøvd FatGirlSlim-kremene, men har hørt at de er veldig gode. Du kan alltids prøve. De skal funke mot celulitter.

Enten denne: http://www.kicks.no/bliss--b254/hudpleie-c171/fatgirl-treatment-kit--p21334

Eller denne: http://www.kicks.no/bliss--b254/hudpleie-c171/fatgirlslim--p21356

Dette kan du kjøpe på Kicks :)

Thanx! Skal sjekkes ut :) Hva med Clarins sine anticellulittkremer, er de noe bra? Tror det var den jeg prøvde for noen år siden, ble kald på huden og svei litt.

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Thanx! Skal sjekkes ut :) Hva med Clarins sine anticellulittkremer, er de noe bra? Tror det var den jeg prøvde for noen år siden, ble kald på huden og svei litt.

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Jeg har ikke noe erfaring med Clarins dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett folk som har trent bort celluliter, men de har altså levd på streng diett og trent som en fitnessutøver.



Anonymous poster hash: a915f...91f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det an å operere? Legge inn silikon i rumpa eller noe?

Anonymous poster hash: f29c0...41e

Appelsinhuden kommer vel av fettet rett under huden, blir ikke silikon lagt mellom muskel og fett, tro? Da vil det jo ikke hjelpe noe heller.. Jeg ser for meg det som logisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...