Gå til innhold

Nattlysolje mot kviser?


Gjest diingo

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med nattlysolje, i forhold til kviser?
Jeg er ganske sikker på at årsaken til kvisene mine er hormonelt, så er litt spent på om dette kan virke.

Noen happy endings der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha en viss effekt, men det hjelper ikke hvis du bruker dårlige produkter ellers. Husk å ta omega 3 ved siden, ellers er det ikke sunt. Det passer heller ikke for alle.



Anonymous poster hash: 53e2f...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha en viss effekt, men det hjelper ikke hvis du bruker dårlige produkter ellers. Husk å ta omega 3 ved siden, ellers er det ikke sunt. Det passer heller ikke for alle.

Anonymous poster hash: 53e2f...f47

Har faktisk nylig kjøpt noen kapsler som inneholder nattlys og omega 3 :)

Hvorfor er det ikke sunt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tran og nattlysolje i 1,5 år nå og har aldri hatt bedre hud. Slipper til og med utbruddene i forb. med pms som jeg sleit med tidligere. Verdt å prøve!



Anonymous poster hash: d9187...9bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tran og nattlysolje i 1,5 år nå og har aldri hatt bedre hud. Slipper til og med utbruddene i forb. med pms som jeg sleit med tidligere. Verdt å prøve!

Anonymous poster hash: d9187...9bd

Takk for tipset :) Liker ikke smaken av tran... men mener de har trantabeletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forholdet nattlysolje vs omega 3 skal være 1:3, altså man skal optimalt sett ta 3000 mg tran om man tar 1000 mg nattlysolje.

Jeg kjøpte Now Foods fra Iherb på 1300 mg, og tok 2000 nattlysolje(altså mindre omega 3 enn anbefalt, haffde blitt for kvalm av mer).

Hjelp noe på uren hud, fikk langt mindre oljete hud og mindre PMSutrudd(spesielt positive effekter på pms faktisk).

Men, jeg fikk også forstyrret syklus av det og ofte menstruasjon hver 3. uke fremfor hver 4. Det stoppet med en gang jeg kuttet nattlysolja.



Anonymous poster hash: a531f...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...