AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg rapporterte en kommentar for sletting skrevet av admin selv så blir jeg først beskyldt for trusler, deretter slettet fra gruppen som hun er Admin for! Diskusjonen handlet om Jul i svingen julekalender. Denne er også vond å lese for de som har hatt kontakt med BV.Når du likevel fjerner mer. . ------------------------------ Kommentaren: XXX (4. oktober 2013): Barnevernet er ikke alltid til en velsignelse for folk. De har ødelagt mange familie. Selvsagt gjør de noe bra også, men jeg tenker på disse barna som har opplevd at barnevernet ikke har vært noe støtte, som en kan lese om ofte i aviser og tv, at disse skal slippe å få det servert i en kosestund. Det samme med dem som har blitt mobbet. Når jeg har åpent sagt at jeg i voksen alder kjenner på mobbingen i serien, så er det mange andre som også sier det samme og ikke ser på det tullet der og for ikke å snakke om språket, jeg vil absolutt ikke at mine barn skal lære å banne og steike, mine barn skal være med vellopdragen enn det. Ja, jeg mener at ungere som banner og steiker ikke er vellopdragne. Innholdets URL: https://www.facebook.com/groups/464315036941788/permalink/642952665744690/ Er det mulig å være så hårsår bare pga en kommentar skrevet av henne selv blir blokkert! Anonymous poster hash: 991fb...030
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå