AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #21 Skrevet 5. oktober 2013 Hvordan gikk det TS? Skummelt med p-piller og blodpropp. Er glad jeg har sluttet på Diane. Jeg kom meg ikke opp på legevakten før i ettermiddag. Satt i sykehusgangen å venta i flere timer. Legen kjente på beinet, spørte litt om hvor lenge jeg hadde hatt det, når det kom. Også tok jeg noen blodprøver. Han sa at det var tegn på blodpropp, og at det var bra jeg kom. Kom akkurat hjem fra sykehuset. Han skulle ringe snart om resultatet. Venter spent, samtidig som jeg er nervøs. Anonymous poster hash: ce358...baa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #22 Skrevet 5. oktober 2013 Også sa han at om det var blodpropp så skulle jeg komme rett opp igjen. -TS Anonymous poster hash: ce358...baa
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2013 #23 Skrevet 5. oktober 2013 Hvordan går det nå da? Rart at du ble sendt hjem..
Gjest Aoki Skrevet 5. oktober 2013 #24 Skrevet 5. oktober 2013 Huff, det var bra du dro på legevakten. Håper alt går bra videre.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 Ånei, håper for din del at detikke er det da det er ikke til å spøke med! Håper du slipper trombolyse. Hilsen en som har vært gjennom 4 stk :(Anonymous poster hash: 19cdf...996
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå