Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe ny laptop før jul, og har kommet fram til at det må bli en mac. Laptopen skal brukes til å redigere bilder (photoshop) og korte videoer (final cut pro) + surfe på nett og se film/nett-tv.

Det er veldig lenge siden jeg har hatt en mac, så lurer på hva jeg skal velge.

Macbook air eller pro?

Pro er jo i utgangspunktet kraftigere, mens air har nylig blitt oppgradert. Dessuten har jeg skjønt at det snart kommer en oppgradert pro - betyr det at man da kan gjøre et kupp på dagens maskiner når den nye modellen kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt en MacBook Pro - ganske enkelt fordi jeg føler at Air er så tynn at den lettere kan knekkes eller ødelegges.

Anonymous poster hash: df225...71e
Skrevet

Pro.

Anonymous poster hash: 7c6a5...e73
Skrevet

Pro! MacBook Air har jo for eksempel ikke cd-rom.

• Liker 1
Skrevet

Årets modeller kommer nu i november. Ikke kjøp før da.

Skrevet

Jeg hadde valgt en MacBook Pro - ganske enkelt fordi jeg føler at Air er så tynn at den lettere kan knekkes eller ødelegges.

Hvordan knekker man en pc?

Ts, Vent til årets modeller kommer, så kan du sammenligne pris etc :)

Skrevet

Hvordan knekker man en pc?

Skrevet

Årets modeller kommer nu i november. Ikke kjøp før da.

Vet du noe om hva som bruker å skje prismessig når nye modeller kommer? Er det mulig å gjøre et kupp?

Skrevet

Vet du noe om hva som bruker å skje prismessig når nye modeller kommer? Er det mulig å gjøre et kupp?

Nei, egentlig ikke hvis du vil ha helt ny maskin, men specen blir litt likere da. Dog ville jeg fulgt med på Finn i de neste ukene.

Skrevet

Jeg har Pro og er kjempehappy. Jeg valgte min pga at den har cd-rom. ^^,

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene! :) Tror nok jeg ender opp med en macbook pro, da får jeg bare vente å se når de nye modellene kommer, og vurdere om jeg skal gå for en ny eller "gammel"

Skrevet

Jeg har air, og har hatt min i snart 2 år nå. ANGRER. Altså, den funker fortsatt like fint som den gjorde da jeg kjøpte den, så den er ikke dårlig. Men den bråker noe helt sinnsykt, og den har jo ikke cd-rom, noe som er utrolig plagsomt. Viss jeg f.eks må bruke en cd så må jeg begynne å dra frem det eksterne cd-rommet, og det er så mye styr. Så jeg ville kjøpt pro. Jeg skal iallefall det når jeg får råd til det, så kan heller foreldrene mine få den jeg har nå :P

Anonymous poster hash: b1f77...407
Gjest Houdini
Skrevet (endret)

Jeg har MacBook Air 13. Trenger ikke CD-rom i våre dager.

MacBook Pro 13 ble for tung i skolesekken, tror Air 13 veier halvparten så mye.

Hvis du kun skal bruke den hjemme tror jeg kanskje at jeg ville gått for Pro-versjonen, den er kraftigere.

Endret av Houdini
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...