Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har egentlig nettopp begynt med skinoren, og har fått høre at man tydeligvis skal få mye utbrudd når man begynner for at alt skal komme ut (ikke vet jeg), jeg ser ihvertfall ikke noe bra ut nå.. Jeg har også fått høre at antibiotika-kur er det beste, men jeg er ikke sikker på hvor lenge den vil virke.. Har hørt at man kan gå på den i noen måneder (f.eks.), så er man fri i 4 mnd så kommer det igjen. Noen som har erfaringer med dette? Vil ikke leve på antibiotika heller om jeg velger å dra til legen å prøve å få begynt på det. Så også noe i går på tv2 hjelper deg: http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/slik-ble-de-kvisefrie-4131394.html Virker som det er det beste.. Men hva sier dere? erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Hva har du prøvd før? Anonymous poster hash: 178f7...326
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Hva har du prøvd før? Anonymous poster hash: 178f7...326 hehe, alt... alt av reseptfritt jeg har funnet på apoteket. Skinoren er den eneste på resept jeg har prøvd. Men min mor var også plaget med det, og det eneste som virket for henne var antibiotika, så om jeg har det samme som henne burde kanskje jeg også gå for dette. Føler ikke det er vits å lide mer unødvendig om denne kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Du får nok ikke antibiotika til det av legen, det er misbruk og grunnen til at det fører til resistens. Anonymous poster hash: a4d36...270
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Du får nok ikke antibiotika til det av legen, det er misbruk og grunnen til at det fører til resistens. Anonymous poster hash: a4d36...270 Jeg kjenner mange som har fått det og med god effekt, så ser ikke helt hvordan det er misbruk når hudleger også anbefaler det. Men man kan vel kanskje bli imun ved lengre bruk.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kjenner mange som har fått det og med god effekt, så ser ikke helt hvordan det er misbruk når hudleger også anbefaler det. Men man kan vel kanskje bli imun ved lengre bruk. Det er bakteriene som blir immune mot antibiotika, ikke du. Det finnes allerede en del som har blitt det, ingen grunn til å lage flere. Anonymous poster hash: 7ac8e...37d
irislily Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg fikk en 3mnd lang antibiotika kur hos legen for urenheter (tetracycliner). Dette fungerte godt i mens jeg gikk på dem, men 3mnd etter kuren fikk jeg "tilbakefall" og alt var som vanlig.. De fleste får tilbakefall etterpå.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 hehe, alt... alt av reseptfritt jeg har funnet på apoteket. Skinoren er den eneste på resept jeg har prøvd. Men min mor var også plaget med det, og det eneste som virket for henne var antibiotika, så om jeg har det samme som henne burde kanskje jeg også gå for dette. Føler ikke det er vits å lide mer unødvendig om denne kan hjelpe Da er det ikke rart det ikke har blitt bedre. Alt på apoteket er dritt. Prøv MD formulations rens, serum og skrubb. Fuktighetskrem og maske kan du kjøpe et annet merke, f.eks decleor eller matis. Antibiotika er kun når alt annet ikke funker. Feelunique er billig og bra. Du risikerer å ødelegge kroppen for evig og alltid med antibiotika, i tillegg til faren for resistens. Anonymous poster hash: 178f7...326
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Da er det ikke rart det ikke har blitt bedre. Alt på apoteket er dritt. Prøv MD formulations rens, serum og skrubb. Fuktighetskrem og maske kan du kjøpe et annet merke, f.eks decleor eller matis. Antibiotika er kun når alt annet ikke funker. Feelunique er billig og bra. Du risikerer å ødelegge kroppen for evig og alltid med antibiotika, i tillegg til faren for resistens. Anonymous poster hash: 178f7...326 Er ikke lett når man blir proppet med reklame.. må begynne et sted. Har du erfaring med blant annet Feelunique da? Er det spesielt med kriser eller bare vanlige ansiktskremmer?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Er ikke lett når man blir proppet med reklame.. må begynne et sted. Har du erfaring med blant annet Feelunique da? Er det spesielt med kriser eller bare vanlige ansiktskremmer? Feelunique er en nettbutikk. Anonymous poster hash: 178f7...326
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå