AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg skal få fjernet en polypp i den ene bihulen i panna, noen her som har fått gjort det? Jeg tenkte ikke på å spørre ØNH-spesialiten da hun var kjempe stresset da hun tok meg i mot mellom andre pasienter som hadde time, jeg var innlagt på sykehuset pga noe helt annet så de bare klemte meg innimellom de andre pasientene sine avtaler., Og det tar vel tid før jeg får det gjort da det ikke er noe akutt. Hvordan gjøres det? Via nesa? Har man mye smerter etterpå? Brukte du som har fått det gjort smertestillende lenge etterpå? Hva slags i såfall? Paracet eller sterkere saker? Var formen normal dagen etterpå eller ikke? Var det lang ventetid på inngrepet? Flere mnd?Anonymous poster hash: c7ee6...cbf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ingen?Anonymous poster hash: c7ee6...cbf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Virkelig ingen? Anonymous poster hash: c7ee6...cbf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient/behandlinger/Sider/endoskopisk%20nese-%20og%20bihulekirurgi%20(fess%20=%20funksjonell%20endoskopisk%20sinuskirurgi).aspx Anonymous poster hash: a32ed...7c3
HvittHus Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har ikke fjernet polypper, men nesemuslinger og åpnet opp alle bihulene med kikkhullsteknologi. Det var mer ubehagelig enn vondt, men det var veldig greit å få det gjort for det stoppet mye av plagene mine. Dog skal jeg skal plages mye før jeg gjør dette en gang til. Å gå med tamponer i nesa over en uke var ikke akkurat det mest morsomme jeg har prøvd. Jeg brukte fritt sykehusvalg, så det var ikke så lenge jeg ventet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har ikke fjernet polypper, men nesemuslinger og åpnet opp alle bihulene med kikkhullsteknologi. Det var mer ubehagelig enn vondt, men det var veldig greit å få det gjort for det stoppet mye av plagene mine. Dog skal jeg skal plages mye før jeg gjør dette en gang til. Å gå med tamponer i nesa over en uke var ikke akkurat det mest morsomme jeg har prøvd. Jeg brukte fritt sykehusvalg, så det var ikke så lenge jeg ventet. Var det vondt etterpå? Tok du smertestillende? Lurer på dette pga amming av min baby. Kan derfor heller ikke bare reise bort så velger sykehuset her jeg bor, er kun plaget med at jeg er slimete og har vent med til det.Anonymous poster hash: c7ee6...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient/behandlinger/Sider/endoskopisk%20nese-%20og%20bihulekirurgi%20(fess%20=%20funksjonell%20endoskopisk%20sinuskirurgi).aspx Anonymous poster hash: a32ed...7c3 Takk Anonymous poster hash: c7ee6...cbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå