Gå til innhold

Skal aldri ha en ONS igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går gjorde jeg det. Møtte en fyr, han var hyggelig, inviterte meg på nach, prøvde seg og jeg lot han.

Jeg har ikke hatt mange ons i mitt liv, men nok til å vite at det kan jeg like greit slutte med først som sist. Det skjer som regel om jeg er sultet på oppmerksomhet, nærhet og sex men ender opp med å føle meg tøsete, ekkel og flau.

Jeg har aldri fått noe særlig ut av sex delen heller, når jeg våknet i dag følte jeg meg bare så utrolig teit! nevernevernever



Anonymous poster hash: f5c7a...769
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at dagen i dag er verst med tanke på nerver, altså fyllenerver. Uansett om jeg har gjort noe dumt eller ikke kvelden før, føler jeg meg teit, dum og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har sagt det samme sikkert femti ganger! Slapp av, alle mine venninner har ONS i perioder... vær glad du ikke bor her (liten by) hvor de samme (få) mennene har hatt ONS med en stor del av oss jenter... :P så har du en haug med menn som aldri har ONS...



Anonymous poster hash: 7b15c...7f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt en ordentlig ONS i mitt liv. Dårligste sexen jeg har hatt. Han hadde så liten pikk at jeg knapt merka den. Og så spurte han "er det godt?" Hahaha. Jeg svarte ja, kunne jo ikke knuse selvtilliten til stakkaren, men... Huff.

styrer unna ONS. Kleine greier. Klarer meg fint uten sex.



Anonymous poster hash: 2d45c...b48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...