AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har noen jordbær stående på kjøkkenet mitt og i det siste har det vært en del bananfluer på kjøkkenet fordi moren min ikke er så flink til å kaste gamle druer osv... Uansett, siden vi har hatt en liten invasjon av babanfluer de to siste dagene så prøver jeg å ha et veldig rent kjøkken totalt fri for frukt og bær. Men moren min kjøpte noen jordbær som hun lot stå på benken og såklart har det vært bananfluer på dem... Det jeg lurer på er om det er trygt å spise disse jordbærene da? Har hørt at bananfluer legger eggene sine i frukt osv, så hvis dette er et faktum, er det greit å spise bananflueegg? Er veldig sikker på at det ikke er farlig eller noe slikt, men jeg vet jo ingenting. Er veldig opptatt av regelen "It's better to be safe than sorry". Vanligvis ville jeg søkt på nettet, men er litt redd for u- ønsket info eller bilder av bananfluer close- up, som jeg har opplevd ved å søke på noe sånt tidligere. Så ja, hvis noen kunne gitt meg noe info om dette så hadde jeg blitt takknemlig. Anonymous poster hash: 38b88...870
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Bananfluene legger eggene i magen din og så sprenger de seg ut av magen som i alienfilmene. Magesyren gjør nemlig at de muterer til kjempefluer.Anonymous poster hash: 455e7...7bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå