Alja Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #21 Skrevet 5. oktober 2013 Åh, så glad jeg blir av å lese dette Tusen takk. 1
Enyya Skrevet 5. oktober 2013 #22 Skrevet 5. oktober 2013 Du er en fantastisk mor som kan sette din sønns behov foran dine egne. Tror din sønn vil takke deg den dagen han er stor nok til det. Men skjønner at det er tøft for deg å måtte gi slipp på daglig kontakt med barnet ditt. Ønsker deg all mulig lykke:-) 1
Atrix Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 Ble også utrolig rørt..... Ikke mange greier å gjøre valget du har gjort, selv om det kanskje i en del tilfeller er det som er best for barna der og da. Om ikke dette er ekte kjærlighet så vet ikke jeg. Syntes gutten din er utrolig heldig som har en mamma som du og dagen hvor du og sønnen din er sammen igjen, kommer garantert. 1
Alja Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #24 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg ville bare innom her å vekke denne litt til liv igjen for å si tusen takk til alle dere som har vært så gode og skrevet så mye fint. Man kan bruke kvinneguiden til mye rart. For meg kan slike innlegg som dette være utrolig god terapi, og jeg føler litt på en mestringsfølelse og det å bli sett og hørt. Det er så godt når mennesker rundt deg forstår. Man får nesten en helt ny gnist når man får god støtte og litt back up. Tusen takk alle dere. Jeg har ikke fått en eneste stygg kommentar på innlegget. Ikke en eneste en! DET er bra det "Faith in Kvinnguiden restored" Hihi. Ha en nydelig mandagskveld folkens. 2
Sulosi Skrevet 8. oktober 2013 #25 Skrevet 8. oktober 2013 Alja, så sterkt og god mor du er. Ikke mange hadde klart å gjøre det samme som deg.
Chloe- Skrevet 8. oktober 2013 #26 Skrevet 8. oktober 2013 Det er du som skrev i den barnevernsgruppa på facebook, sant? Var ikke vanskelig å skjønne hvem som var deg, da de kloke ordene virkelig skilte seg ut blandt dem som er helt blottet for selvinnsikt om egen omsorgsevne. Jeg håper du får se at dine modne valg betaler seg i det lange løp. Du virker som en flott mor, for en flott mor er du - selv om sønnen din ikke er med deg i det daglige. 5
Alja Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #27 Skrevet 8. oktober 2013 Det er du som skrev i den barnevernsgruppa på facebook, sant? Var ikke vanskelig å skjønne hvem som var deg, da de kloke ordene virkelig skilte seg ut blandt dem som er helt blottet for selvinnsikt om egen omsorgsevne. Jeg håper du får se at dine modne valg betaler seg i det lange løp. Du virker som en flott mor, for en flott mor er du - selv om sønnen din ikke er med deg i det daglige. Ja, jeg har skrevet et innlegg der inne. Tusen takk
Pearl2.0 Skrevet 8. oktober 2013 #28 Skrevet 8. oktober 2013 All ære til deg og valgene du har tatt Jeg håper at det ordner seg for deg, og at du kan komme ut på topp som den beste versjonen av deg selv og at du slipper å ha det vondt med deg selv lengre Masse lykke til på veien videre mot det livet du fortjener Alja91
Alja Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #29 Skrevet 8. oktober 2013 All ære til deg og valgene du har tatt Jeg håper at det ordner seg for deg, og at du kan komme ut på topp som den beste versjonen av deg selv og at du slipper å ha det vondt med deg selv lengre Masse lykke til på veien videre mot det livet du fortjener Alja91 Herlighet for en flott kommentar! Blir helt rørt. Tusen takk for kjempeflotte ord
Juvel Skrevet 14. oktober 2013 #30 Skrevet 14. oktober 2013 All respekt til deg Alja! Du er en fantastisk mor for sønnen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå