Gjest Funky Punk Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har en samsung galaxy s3 og har nå fått en s4. Hvordan i huleste får man overført spill jeg har betalt for og andre programmer fra den gamle til den nye?
*Pixie* Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Når du logger inn på gmailkontoen på den nye telefonen kan du laste ned alle apper du har på nytt, på den nye telefonen.
Gjest Funky Punk Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Okey. Det er rett og slett et program, altså et ikon, som heter gmail som jeg trykker på og logger meg inn på? Da blir alle kontakter og slik overført også?
-Jiinxs- Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Du kan også bare logge deg på her Velge S4 mobilen og velg at du skal laste ned app/spill til den.
*Pixie* Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 På den nye telefonen må du logge inn på en google konto (disse er som regel en epostaddresse som slutter med @gmail.com) for å kunne laste ned apps fra "Play Store". Du er nok logget på denne epostadressen på telefonen din nå. Denne forklaringen blir litt halvveis på engelsk, da min S3 er engelsk. Hvis du går inn på instillinger -- Back up and reset. Der må du sørge for at du har sjekket av den øverste hvor det står noe ala "Back up my data". Under der står epostaddressen hvor all informasjon blir backet up. Når du logger inn på denne eposten vil alle kontakter bli overført, og appene kan du laste ned på nytt i "Play Store".
Gjest Funky Punk Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Det skjønte jeg ikke helt hvordan. Litt grønn på dette Men skal teste å sette i simkort og minnekort i s4 nå og se hva jeg får gjort
-Jiinxs- Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg antar du har kjøpt apps før, og da har du vel en gmail konto? Jeg har ikke prøvd S3, men jeg har S4 selv og vil tro at det er noe lignende system på S3 som på S4. Vet du at du kan lagre alle kontaktene dine på Gmail kontoen din, så er det bare å sync den nye mobilen din så vil alle kontaktene dine være på den også.
Gjest Funky Punk Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Fant igjen alle appene, men kontaktene mine ble ikke med over av en eller annen grunn. Får vel pröve igjen når jeg har fått innstallert alle apper
Gjest Funky Punk Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Neeei...i noen av spillene så må jeg starte forfra igjen :(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå