Gå til innhold

nettdating - trenger info fra dere gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mye chatting eller sex-chatting på datingsider? Er det enkelt å "plukke" opp damer der for sex?

Ser også at noen menn ikke har forsidebilde - betyr det noe spesielt?

Er ny i dating verden men har skjønt det er en del som foregår der som jeg ikke vet om.

Tips til evt. hvordan finne ut av "players"

Takker for svar!



Anonymous poster hash: a761f...525
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du mann eller kvinne? Noen erfaringer (som mann):

Players gjenkjennes på dårlig selvtillit -. selv om det ikke alltid vises. Spesielt de som får deg til å føle deg bitte litt usikker. De er bare gode på å få deg til føle det istedet for å kjenne det selv. Se på nettforumene deres - det er et enormt jag etter å "forbedre" seg selv. De er som oftest tomme nek (spøker ikke). Det er noen vandrende nek her i Bergen som var playere for 10 år siden og som fremdeles er playere bortseett fra at de fleste nå vet at de fremdeles er tomme nek. De kan finne på å sjekke ved å vise seg sårbare og snakke om sin "tomhet" - det er tegn til deg på at du må skygge banen.

Om du bare vil ha sex er det i orden - men da er det lurt å huske på at det er du som bruker de.

De peneste kvinnene jeg datet hadde ikke profilbilde (ikke jeg heller). Det kan ha med utseende å gjøre - men også dersom man har utsatte stillinger/yrker hvor det ikke sømmer seg å vise bilde. Bilder lyver uansett.

Det er mulig å forføre kvinner på nettsteder dersom man kan skrive. Det er det svært få menn som kan.

Sex-chatting kan du få masse av om du vil (som kvinne) - men du kan også takke nei og blokkere plagsomme folk.



Anonymous poster hash: be347...91f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...