Gå til innhold

Badboy alert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Ble nylig kjent med en mann (nabo) som er noe eldre enn meg, type ni år. Er selv 20. Han kan være en idiot, men samtidig er det noe ved ham som tiltrekker meg. Han er frekk, skikkelig playboy og vulgær, samtidig morsom og kan være veldig søt. Jeg vet at han bare er ute etter sex, og det er greit fordi jeg ser ikke på ham som annet enn venn. Problemet er at hodet mitt sier at dette er en dårlig idé, samtidig som jeg har lyst. Dette er helt ukjent farvann for meg, har bare vært sammen med 1 fyr tidligere.

For noen dager sidenBa satt jeg å tok en øl sammen med ham og en annen kompis, men én ble fort til to osv, og etter hvert begynte han å hinte og klå, og før jeg visste ordet av det sto jeg å ga ham en bj på badet...Han ville fortsette, men jeg sa nei. Vi gikk ut og satt der en stund til, og mens kompisen var ute, begynte han å klå og vi lå å klinte en stund. Da kompisen kom tilbake lå han å koste med meg og småkyssa. Senere på kvelden/natta dro vi sammen hjem til han, og havna på senga. Jeg sugde ham igjen, og han kledde av meg nedentil, men jeg feiget ut. I stedet brukte jeg hender og munn til han kom.

Nå friker jeg litt ut med tanke på kjønnsykdommer og hiv. Han kom ikke i munnen min, men sjansen er jo der likevel. Han sier han ikke har noe, men han kan jo lyve eller ikke være klar over det. Hvor sannsynlig er det, hvor lang tid tar det før jeg kan teste meg, og trengs det?

Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre i forhold til ham, innspill og synspunkter mottas med takk!


Anonymous poster hash: 41615...7bd



Anonymous poster hash: 17f77...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å få hiv av munnsex, men teoretisk kan det selvsagt skje. Andre sykdommer er mer sannsynlig selv om de ikke smitter like lett via munn som skjede/anal så her er det bare å teste seg om du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...